Ik kreeg bij mn 2e om de week een groeiecho en ze werd op 2500 geschat met 40 week. Ze was dus 3260 met 40+1
Echo met 34.2 wkn woog ze 2393gram en werd als ze 40 weken zou blijven zitten rond de 3300gram geschat. Ze is met 38.5 geboren met gewicht van 2920gram. Dus wel kleiner als de schatting
hier bij allebei de kids zeiden ze word een normaal kindje. Misschien zlefs nog kleiner dan gemiddeld. Althans dat zeiden ze door middel van de echo. De VK riep bij allebei de kids zijn grote kinderen. Bij de geboorte waren ze groot de eerste woog 9 pond en de 2e bijna 10 pond.
Volgens de vk zou mijn dochtertje zeker 4000 gram zijn en 52 cm of groter. Uiteindelijk was ze maar 2990 gram dus gewoon een kilo ernaast! Qua lengte was het ook maar een ukkie met 47cm. Dit keer klopt het denk ik beter. De baby wordt tussen de 2500 en 3000 gram geschat. We gaan het zien.. Zal hopelijk niet heel lang meer duren!
Met 31.6 alles gemeten en geschat op ruim 2300 gram. Vandaag met 33.6 alleen buikje en vruchtwater gemeten op de echo en gaf de gyn geen nieuwe schatting. Met 35.6 weer terug voor een uitgebreide groeiecho en beslissen of ze met 38 wk gaan inleiden (gyn dacht van wel) De gynaecoloog gaf aan dat ze er vaak zo'n 10-15 % naast zitten. Nu heb ik al wel heel veel echo's gehad dus het zal idd wel een groot kind zijn. Ook door te voelen dachten ze dat al. Ik ben benieuwd.