hoe zwanger de warmte door?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door colaatje, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    haha colaatje het enige wat ik erop kan antwoorden is: hijgend en puffend hihi

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Ja Nijntje echt waar....!!!

3. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik even blij dat ik in het noorden woon maar hier hadden ze het ook al over 24 pff

4. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit de hele dag met een ventilator voor m'n neus, en heb werkelijk geen enkele last van de warmte.. Alleen m'n voeten/enkels/benen/gezicht/handen zijn in omvang verdubbeld de laatste dagen haha.. En ik kan gaatjes prikken in m'n onderbenen. Als ik er op druk, staat er een minuut later nog een gat van een cm diep:D (vind ik erg grappig, hahaha)...
    Toen het een paar weken geleden zo warm was, ging ik rond 12 of 1 uur in de tuin in het zwembad zitten, met.op een stoel naast het bad wat zoute chips-dingen en veeeeel drinken. daar zat ik dan heeeeerlijk 2 uurtjes te genieten van de zon en het water. Zullen vast mensen zijn die dat dom vinden, de felste zon-uren, maar anders werd ik heel naar, en nu kon ik genieten en lekker bruin worden, hihi!
    En als ik dan uit het bad kwam, was het buiten natuurlijk nog steeds even heet, maar was m'n lichaam zo goed afgekoeld, dat ik de rest van de dag TOTAAL GEEN laat meer had van de warmte, en niet snapte waar alle niet-zwangeren over liepen te klagen, want het was zo'n lekker weertje:D

Maar we hebben een gigantisch groot bad, ben nu 40,2 weken, en als ik nu ga bevallen is het voor m'n man zo veel werk om dat hele bad.leeg te krijgen en op te ruimen, en wil die troep nu niet in de tuin, ivm kraambezoek. Dus denk dat ik vanmiddag even een klein badje koop, dan kan ik toch weer.lekker de tuin in, ipv achter het raam, voor de ventilator, te.kijken hoe een mooi weer het buiten is..

5. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    ik woon ook in het noorden maar volgens de voorspellingen komt t hier ook wel aan de 30 hoor... gelukkig een redelijk koele benedenverdieping, zon 21 a 22 graden, alleen na een paar dagen hitte gaat ie wel naar 24 a 25

6. tulip

tulip Niet meer actief

Pas idd op met een koude douche, als je een te groot verschil krijgt tussen warm en koud dan kun je flauwvallen...waarschuwde mijn vk voor.

7. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeps die 24 moet dus 34 zijn

8. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik stap `s middags (als het kan) even onder de douche. koud beginnen om af te koelen en dan warm eindigen, zodat je het niet binnen 5 min 3x zo warm hebt.
    dit weekend zitten we waarschijnlijk bij mijn schoonouders, die een (zwem)bad in hun achtertuin hebben. en anders op het ligbed in de schaduw in onze eigen tuin. boekje erbij, kan (ijs)water met muntblaadjes, koude doek over de enkels... maar het verblijven bij schoonouders trekt me meer :D heerlijk af en toe in het water dobberen... hmmm

9. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Melindy mag ik mee? :cool:

Deel Deze Pagina