Ik ben sinds 2 weken aan het hoesten en word sinds paar dagen erger. Zo erg dat ik er niet van kan slapen. Nu heb ik bij de apotheek een hoestdrankje gehaald die toegestaan is tijdens de zwangerschap. Maar nu zat ik er ook aan te denken om echineaforce van Dr Vogel te kopen omdat ik altijd al lage weerstand heb en dat wil verhogen, niet steeds ziek wil zijn want dat lijkt me niet goed voor de baby, en dan ben ik misschien ook sneller van het hoesten af. Heeft iemand hier ervaring met gebruik hoestdrankje en echineaforce? Ik heb het al bij de apotheek gevraagd en die zeiden dat het beslist geen kwaad kon, maar ik wil het toch even zeker weten
geen ervaring maar als de apotheek het zegt mag je daar echt wel op vertrouwen en zou ik het gewoon een dagje proberen. Bevalt het niet dan stop je toch gewoon? Anders zou je noscapect kunnen proberen, helpt bij mij wel en mag ook gewoon als je zwanger bent. Het gaat gewoon de hoestprikkel tegen, is vooral handig als je gaat slapen.
Mag je gewoon gebruiken hoor. Je kan het ook aan je verloskundige vragen die kunnen dat allemaal voor je nakijken.
Ik ga het morgen aan m'n VK vragen. Maar het hoesten word steeds erger. Kan het zware hoesten ;( m'n hele lijf gaat tekeer Voelt alsof m'n longen m'n lichaam uit hoesten ) geen kwaad voor de baby toch ?
Je mag tijm siroop gebruiken of noscapine siroop of tabletten. Echinaforce mag je niet gebruiken tijdens te zwangerschap. Je kan online via Google ook de bijsluiters downloaden.
Griep hebben tijdens zwangerschap is niet erg. Zo bouwt de baby ook weer extra afweerstoffen op. Ik heb 5 weken lang gehoest ben er nu bijjjjjna vanaf! Thijmsiroop was het enige wat ik mocht! En had suikervrije hoestsnoepjes naast het bed liggen voor als ik snachts hoestbuien had
Ik heb net gebeld met de VK en ze stelde me gelijk gerust en zei eigenlijk hetzelfde als jullie ; hoesten kan absoluut geen kwaad voor de baby. Die zit goed beschermd. Hoestdrankje mag ook alleen die geschikt zijn voor zwangere vrouwen (navragen bij apotheek en voor zekerheid bijsluiter nog even lezen)
Echineaforce heb ik laten staan tijdens zwangerschap. In mijn bijsluiter stond dat er niets bekend is over effect op zwangerschap, dus ik doe het dan maar niet. Denk dat het per hoestdrank indd vershilt.
Echineaforce heb ik ook maar niet gehaald : wel noni sap omdat dit ook helpt voor weerstand en zelfs gunstig is te nemen tijdens zwangerschap en yin Yang olie om te smeren op borst en keel voor beter ademen en slapen en op de buik tegen bandenpijn
Wat heel goed helpt en wat ook mag tijdens je zwangerschap is Noscapine siroop. Te koop bij apotheek. Helpt goed tegen vastzittende en kriebelhoest. Suc6