Ook de griep?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 10 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wie heeft er momenteel ook die zware griep?
    Ik heb hem sinds zaterdag, begon met zere keel,hoesten benauwd veel slijm, verkouden, en toen kreeg ik er nog een oorontsteking bij.
    Heb m'n man al aangestoken, en moesten we de vakantie onder breken en zijn we lekker naar huis gegaan.
    We zaten een midweek in Center Parcs, maar als je ziek bent ben je liever in je eigen huis, en in je eigen bed.
    Gelukkig is onze zoon niet ziek, alleen verkouden.
    Ook ben ik heel moe, ga elke avond vroeg naar bed.Nu slik ik voor m'n oor per keer 2 paracetamols en als het is uitgewerkt weer nieuwe.
    Alleen dat je doof bent aan 1 kant van je oor is al vervelend.
    Hoop dat het snel over is.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Begint er aan te komen :(
    Sinds gister een super zere keel, irritante kriebelhoest waarbij je je longen uit je lijf hoest... hoop dat het een beetje overwaaid,maar ben er bang voor.

Beterschap !

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Herstellende. Heb het 2,5 week gehad en zit nog aan een antibiotica kuur.

Sterkte.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier een zieke vent en ik zelf ben ook niet helemal fris en fruitig..

5. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Heb het ook gehad met Kerst. Lekker, begon met hoest, koorts en erg verkouden. De hoest ging niet over. 1 week later weer koorts en dus een antibiotica kuur. Soort infectie in de longen vanwege het slijm wat maar niet weg wilde. Heb volgens mijn wel 2 flessen Bisolvon leeggedronken in die weken. Echt niets helpt. Nu gaat het beter maar heb nog steeds een hoestje.

Sterkte dames,

Marijn

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :-? wordt erger. heb geen stem meer..

7. Ik ben ook al een aantal dagen niet helemaal lekker, hoesten, veel slijm, verkouden, bloedneus etc. Ben gewoon blijven werken, het gaat gelukkig al weer wat beter. Alle zieken beterschap.

8. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    Ja hier ook de griep, ik gebruik nu VSM Nisyleen druppels.
    Ik moet zeggen, het werkt best goed, ik stond er van te kijken hoe snel het werkt, ik heb het al een keer eerder gebruikt tijdens mijn zwangerschap en toen hielp het ook erg goed.
    Dus misschien een idee voor de grieperige mensen ;) ..
    Succes en veel beterschap allemaal.
    Liefs Angelique

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ja hier ook. de derde keer dat ik het te pakken heb sinds ik zwanger ben maar nu is het menens. 2 weken inmiddels bijna en ik hoest me helemaal suf. en verder alles wat jij beschrijft. ik ben de hekkesluiter hier nummer 4 die het heeft. vrij hardnekkig typetjes dus ;)

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Vorige week de hele week mijn vriend nu mijn zoontje garm:(

Moet naar de arts dalijk hij heeft sinds vrijdag behoorlijk overgegeven, koorts rond 40 wilt niets anders dan bij ons zitten of in schommelwieg, diarree wilt niet eten/drinken enz,, :(

11. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Beterschap iedereen!

En dat die stomme griepvirussen maar snel weer over zijn :(

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ben zelf net aan de beterende hand, idd, hoesten, keelpijn, oorpijn, enz. Nu heeft mijn dochtertje buikgriep, dus met een beetje pech mag ik me deze week weer ziekmelden met een andere griepvariant.

13. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hier begint ie ook te komen, eerst vriendlief en door zijn gerochel loop ik nu ook als een zombie rond. Keel doet zeer, neus verstopt en algehel malaise. Hoop dat het niet heel erg gaat doorzetten :(
    Beterschap meiden!

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Beterschap dames!
    mijn oorontsteking is nog niet over dus zit nu aan de antibiotica :cry:
    Voordeel is dat het dan nu snel over zal zijn.
    Nadeel is dat het geen vriendje is van de pil :confused:

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik was net 2 weken van de antibiotica af en nu begint het alweer.

sinds oktober al de 3de keer.

beterschap allemaal.

liefs doris

16. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Yup,heb ook de griep. 2 weken geleden al,maar toen was het niet erg,maar nu lig ik al 4 dg in bed en af en toe eruit omdat mijn rug ontzettend zeer doet. Had eerst kriebelhoest,ging over in zware verkoudheid en heb vreselijke koortsaanvallen. Toen de sneeuw er nog lag heb ik menigmaal gedacht er eens lekker in te gaan rollen,zo warm had ik het ;) Gelukkig is het bijna over.

17. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hier de buikgriep. Vanaf zondagavond tot maandagochtend vreselijk overgegeven. Gelukkig geen diarree. Zat aan de 38.8 graden koorts en had zere benen...was echt helemaal dood maar slapen ging slechts in halve uurtjes.
    Gelukkig nu 12 uur aan 1 stuk doorgeslapen en het gaat een stuk beter maar man wat voel je je dan ellendig. Ik hoop niet dat die kleine meid het krijgt. :(

18. arve

arve Actief lid

5 jul 2007
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Hier ook de griep sinds zaterdag na oud en nieuw...dacht dat het beter werd maar kreeg gisteren weer koorts en ik had het steeds koud..huisarts geweest en heb nu een kuurtje...hopen dat het gauw beter word want ik weet nu wel hoe een vaatdoekje voelt...

beterschap allemaal!

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou mijn man heeft zich nu ook an mijn ziekenboeg toegevoegd en ik zal hoogstwaarschijnlijk ook wel volgen en ik ben nog niet eens opgeknapt van de griep van vorige week. Toen had ik koorts en keelpijn en zo en nog heb ik keelpijn en last va mijn klieren en zo, dus daar kan dan ook nog wel een buikgriepje bij.

Deel Deze Pagina