Ik gebruik de solarmat icm de warmtepomp. Mijn zus vorig jaar alleen de solarmat maar haar bad staat altijd in de zon, die van mij na 18.00 uur in de schaduw en die van haar bleef met solarmat alleen ook erg warm.
Hier een bad van 3x2x84 en geen verwarming ofzo. Onze oudste duikt er met 18 graden ook prima in. De jongste vind alles te koud dus gaat er zelden in, hij heeft een mini opblaas badje
Per uur wordt het ongeveer 2 graden warmer. Maar we komen niet elke dag natuurlijk, dus als de pomp aangaat, is het water meestal al afgekoeld tot 18 graden. Dan duurt het wel lang om op de warmen ja. Het is ook wel een vrij groot bad en iets van 1.22 diep.
Noppenfolie + afdekzeil. Op warme dagen dat we overdag moesten werken en de zon er de hele middag op stond, was het water echt flink opgewarmd. We hebben nu alleen een noppenfolie, passend afdekzeil is niet meer op voorraad voor ons nieuwe zwembad we gaan vandaag dan wel de overkapping monteren, die kunnen we dan 's nachts dicht doen om de warmte in het bad te houden.
Badje van 2x3 hier. Vorige week zaterdag gevuld, op zondag was de temperatuur al 25 graden. Bad staat de hele dag in de zon, gisteren was het water 28 graden, vandaag niet gemeten. Het afdekzeil ligt nog steeds op zolder. Verder hebben wij geen verwarming of noppenfolie, boven de 30 graden vind ik het water niet fris meer om in te zwemmen, dan voelt het meer als een jacuzzi.
We hebben een warmte pomp. Ze zwemmen erin vanaf 22 graden. Maar 27 graden is het meest fijn. Boven de 27 graden vinden we allemaal weer niet fijn.
Hier een bad van 3 bij 2 meter, staat ongeveer de hele dag in de volle zon, verder gebruiken we niks om het water op te warmen. Ik heb geen idee wat de temperatuur van het water is, de kinderen zijn er niet meer uit te slaan sinds het afgelopen weekend opgezet is, dus het is voor hen in elk geval niet te koud
wij hebben een zwembad van 4.5 bij 2.50 en 83cm hoog (ongeveer weet de afmeting niet precies) hij staat van 10.00 tot 19.00 in de zon en we hebben geen verwarming etc. het water is heerlijk niet te koud maar ook niet te warm.