Wie heeft de ABC zoom design uit Duitsland gehaald?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Imane84, 7 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imane84

Imane84 Lid

13 mrt 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben me aan het orienteren op een duowagen. Ik ben momenteel helemaal weg van de ABC Zoom design. Zodra ik de kleine (18 mnd) los laat rent hij overal naar toe. Ik kan niet steeds achter hem aan rennen dus heb hem liever in de kinderwagen, een meerijd(zit)plankje is geen optie voor mij.
    Vraag me af of er iemand is die hier de ABC Zoom Design uit Duitsland heeft gehaald aangezien ze daar wat goedkoper zijn. Zo ja, waar? Via internet besteld of gewoon uit de winkel. Binnenkort willen we een dagje naar Duitsland het zou handig zijn als ik een paar adressen zou hebben.

Alvast bedankt.

:D

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij hebben onze ABC 3tec uit duitsland gehaald. we hebben hem gewoon via internet besteld en het schilde toch wel veel geld incl. alle assc.
    wij hebben hem via babyartikel.de besteld.

3. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ja!

hier ook via duitsland besteld, was gewoon in totaal bijna €300,- goedkoper uit, alles bij elkaar.
    Voor het bedrag dat ik hem nieuw heb, kon ik hem 2e hands op marktplaats kopen hier in nederland.

Heb een deel gekocht op internet en laten opsturen naar iemand die ik ken in duitsland en daar laten afleveren en daar opgehaald ;)

Het andere deel had ik gekocht op internet en gewoon laten verzenden naar nederland, kostte niet zoveel namelijk, maar bij hun was de kinderwagen een stuk duurder.

4. Imane84

Imane84 Lid

13 mrt 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    waar heb jij de kinderwagen besteld?

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    En wat nu als je straks stukken hebt aan je wagen? Moet je dan ook weer helemaal naat Duitsland voor de garantie? Lijkt me niet dat een Nederlandse winkel dan zo gek is om die klachten te gaan afhandelen.

Deel Deze Pagina