hallo! sinds een paar weken valt het me op dat mijn dreumesboef regelmatig zijn vingers in zijn oren stopt. (een stuk of 10 keer per dag) hij lijkt verder helemaal nergens last van te hebben, en ik twijfel daarom of het niet gewoon een spelletje van hem is of dat hij misschien toch iets voelt (plopjes oid?) Ben wel benieuwd, herkent iemand hier iets in van haar eigen kind? ik moet de 13e naar het CB dus ik zal het dan ook even bespreken
Ik las je titel en dacht dat hij zijn oren dicht deed als hij niet wilde luisteren..! Maar ik herken het niet. Ik zou ook ff zijn oortjes na laten kijken bij het cb voor de zekerheid. Maar als hij echt last zou hebben, zou je dat ws wel merken.
hier ook en z'n oortje dicht vouwen en wapperen met z'n oren, wij zijn voor de zekerheid naar de ha geweest, maar was niks te zien dus zal idd wel ondekken zijn
Ik dacht hetzelfde Mijn kleintje zit ook veel aan en in dr oortjes (geen ontsteking oid, heb ik al na laten kijken bij de dokter), ik denk dat ze het gewoon interessante dingen vind!
Hier doet zoon hetzelfde al een tijdje en hier is het duidelijk een spelletje Volgens mij had hij ooit door dat daar 2 gaten zitten en dat als je er je vingers instopt, je alles minder hoort
Hier een madam die haar vingers in haar oren doet en dan oorverdovend gilt.. Op het CB hebben ze nog in haar oortjes gekeken en daar was niets mis mee gelukkig..tja ze ontdekken soms dingen..
Hier heeft mijn zoontje dit ook maanden gedaan alleen deed hij het omdat hij een dubbele oor ontsteking had die niet weg wilde gaan (heeft er 4 maanden mee gelopen). Maar als je kindje verder geen teken van pijn enz. geven zal het gewoon ontdekken zijn.
@macmazsy: he wat naar zeg! merktte je nog iets anders aan hem waardoor je wist dat hij echt ergens last van had?