dreumesboef stopt vingers in zijn oren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door glimworm, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

hallo!

sinds een paar weken valt het me op dat mijn dreumesboef regelmatig zijn vingers in zijn oren stopt. (een stuk of 10 keer per dag)

hij lijkt verder helemaal nergens last van te hebben, en ik twijfel daarom of het niet gewoon een spelletje van hem is of dat hij misschien toch iets voelt (plopjes oid?)

Ben wel benieuwd, herkent iemand hier iets in van haar eigen kind?

ik moet de 13e naar het CB dus ik zal het dan ook even bespreken

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien heeft hij wel uitgevonden dat daar ook gaatjes zitten

3. misa

misa Niet meer actief

Ik las je titel en dacht dat hij zijn oren dicht deed als hij niet wilde luisteren..! ;)
    Maar ik herken het niet. Ik zou ook ff zijn oortjes na laten kijken bij het cb voor de zekerheid. Maar als hij echt last zou hebben, zou je dat ws wel merken.

4. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    hier ook en z'n oortje dicht vouwen en wapperen met z'n oren, wij zijn voor de zekerheid naar de ha geweest, maar was niks te zien dus zal idd wel ondekken zijn :)

5. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik dacht hetzelfde :D

Mijn kleintje zit ook veel aan en in dr oortjes (geen ontsteking oid, heb ik al na laten kijken bij de dokter), ik denk dat ze het gewoon interessante dingen vind!

6. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier doet zoon hetzelfde al een tijdje en hier is het duidelijk een spelletje :D
    Volgens mij had hij ooit door dat daar 2 gaten zitten en dat als je er je vingers instopt, je alles minder hoort

7. glimworm

haha ja ik denk het eigenlijk ook wel hoor!

hij luistert op zich verder goed, daar ligt het niet aan :D

8. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hier een madam die haar vingers in haar oren doet en dan oorverdovend gilt..
    Op het CB hebben ze nog in haar oortjes gekeken en daar was niets mis mee gelukkig..tja ze ontdekken soms dingen..

9. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier heeft mijn zoontje dit ook maanden gedaan alleen deed hij het omdat hij een dubbele oor ontsteking had die niet weg wilde gaan (heeft er 4 maanden mee gelopen). Maar als je kindje verder geen teken van pijn enz. geven zal het gewoon ontdekken zijn.

10. glimworm

@macmazsy: he wat naar zeg! merktte je nog iets anders aan hem waardoor je wist dat hij echt ergens last van had?

Deel Deze Pagina