Mijn winterjas kan nog maar net dicht en de winerkou moet nog komen. Maar ik kan geen positiewinterjassen vinden. Ik zie nu de hoogzwangere dames nog met de onderste knopen van hun jas open en de buik er uit, kan nog wel in de herfst, maar ik ben begin maart uitgerekend. Zo'n buik buiten mijn jas lijkt me toch niet zo lekker op de fiets in dec/jan/feb, arme kind bovendien. Hoe lossen jullie dat op?
Ik heb gewoon een leuke jas mt XL gekocht bij de Zeeman. Half lang model met rits aan onderkant en bovenkant. Ik ga geen dure positiejas kopen voor die paar maandjes
hihi ik zit ook met dit probleem ik krijg mijn jassen niet meer dicht en had idd. zon jas gekocht bij de zeeman, maar als ik me dan bukte sprong die rits open ik denk dat ik toch maar zo een positie jas moet gaan kopen overigens ben ik 9 maart uitgerekend 8)
Ik heb een jas bij H&M gekocht. Het is geen postitiejas maar het is zo'n vanaf de borst uitlopende jas wat nu erg in is. Kon net op tijd mijn maat vinden want het was gelijk uitverkocht (hij was maar 30 euro). Het is ook nog eens een lekker dikke winterjas. Moet je maar even op de site van H&M kijken. Daar kun je hem nog wel bestellen.
Hoiiiii, Heb je ook al zo'n toeter van een buik? Ben ook namelijk 22 weken en ben 10 maart uitgerekend. Pas echt niks meer.
ik heb een groot fleecevest gekocht, waarvan de rits wel dicht kan en daarover doe ik mijn winterjas, met de knopen open
mijn winterjas kan nog wel dicht maar daar is ook alles mee gezegt, zit dan erg strak. rits laat ik nu ook open en doe alleen de knopen dicht ,alleen de laatste 3 knopen staan open .
Ik heb ook gewoon een grotere jas gekocht, volgens mij pas ik er als ik zwanger zou zijn van een drieling ook nog wel in
Ik heb mijn positie winterjas net verkocht op marktplaats hihi, ik had hem vorig jaar gekocht bij een betere babywinkel (babypander) van Mamalicious, 70 euro ofzo, ik vond het zeker het geld waard gezien het comfort in de kou en een vrouw wile r ook ngo wel leuk utizien toch plus je raakt het zo weer kwijt op mp, dus weer een deel van je geld eruit!
Ik heb ook zo'n wollen "A-lyn" jas gekocht. De knopen kunnen nog en stukje verzet worden, en als t echt niet meer gaat, wil ik kyken naar zo'n dikke poncho. Die vind ik ook wel heel gaaf. En ik zit toch meestal in de auto, dus dan is dat warm genoeg (hoop ik)
Ik zocht me ook al lens. Dan maar weer is bij de prenatal binnen wippen. Die open jas is inderdaad erg koud. (ook met regen enzo) Misschien een poncho ook een idee?
ik heb bij ulla popken (grote maten mode) een hele leuke jas gevonden die keurig over mijn buik valt. positiejassen vind ik vaak nog te nauwsluitend.
Heb nooit een positiejas gedragen, vond het zonde van het geld. Deed gewoon een extra shirt aan en een lekkere lange dikke sjaal om en mijn jas gewoon open of de bovenste knopen alleen dicht. En echt koud wordt het echt niet meer in Nederland hoor (helaas).
Dan zet ik de mijne er zeker weten ook op als ik hem niet meer nodig heb. Heb ook een mamalicious winterjas gekocht, helemaal nieuw, en vind het ook mn geld meer dan waard.
Hartstikke bedankt voor alle reacties. Het A-model was een heel goed idee, H&M en C&A ook. Ik ben meteen gaan kijken. Die H&M jas hadden ze alleen nog in het geel, en is nu ook op hun webwinkel uitverkocht. Model was perfect, helaas niet meer in zwart. Dus, gaat wel lukken. Je hoeft inderdaad geen positiejas, maar eentje in het goede model off een grote plooi aan de achterkant, of dat A-model. Je moet er maar op komen. Groetjes, Corine
Ik heb een heerlijk dik vest gekocht, die kan helemaal dicht en staat superleuk! Met een sjaal om, handschoenen aan etc denk ik dat het niet zo heel koud is...