Ondertussen heeft vriendlief al 11 muggen doodgemaakt!! Word er gek van bijna elke avond is het raak hier..... Zit elke keer te kijken of ze niet op me voeten zitten of armen krijg er de kriebels van! Hebben jullie er ook zo'n last van?
Nee, wij hebben er helemaal geen last van! (en dan te bedenken dat wij aan een groenstrook zitten waar veel muggen zitten) Wij hebben horren voor de ramen, echt ideaal! Er zijn trouwens ook nog van die speciale lampjes/dingetjes waarmee de muggen weg schijnen te blijven, maar daar heb ik geen ervaring mee..
Rianne,irritant is het hé!! Femme,wij wonen in een flat van 2 hoog...zag de eerste mug vliegen en deed gauw het balkondeur dicht. Keek naar buiten en leek wel of er een muggenplaag was.
Oh balen zeg! Er is wel van die muggenspray waar je je lichaam mee in kunt spuiten voor je gaat slapen (met deet)..
ze prikken mij helemaal lek. en me vriend laten ze met rust. Mijn vriend heeft een electronische vliegenmepper, en steeds als ik er een zie laat ik me vriend ze vangen. ik slaap echt niet meer met het raam open, word er gek van. De kat slaapt op het voeteneind, dat mag van mij. je hoort s`nachts wel eens: bzzzz bzzz bzz, kauw kauw kauw, heeft de kat de mug opgegeten. Zo kom ik er ook vanaf.
Ik moet zeggen dat ik het ook nog nooit zo erg heb meegemaakt als dit jaar!!! Voordat ik ga slapen moet ik op onze slaapkamer rond de 10 muggen doodmeppen. Dat is echt niet normaal meer!
Wij hebben raamhorren en dat scheelt 99%!Van de week hadden we 1verdwaalde mug op de slaapkamer van mijn dochtertje.Heel sneu want zij krijgt echt van die dikke harde schijven als ze geprikt is!
Wij hier ook :x! En we hebben notabene overal horren.. heb het ook nog niet eerder zo erg meegemaakt, maar bij ons blijven ze gek genoeg wel beneden
Ja hier stikt het er ook van. We hebben bijna overal horren vd ramen, maar toch komen ze binnen. Bij mij verdwijnen ze altijd in de stofzuiger, zodra ik er 1 op de muur zie, en ik ben toevallig ah stofzuigen, dan hou ik de stofzuiger ervoor, en dan denk ik; yes weer 1 minder
Daisy,dat is hier ook zo,me vriend laten ze met rust en mij altijd lek prikken.De katten hier slapen niet bij ons maar als ze iets van een mug horen/zien doen ze er niks mee haha. Locusta,vorig jaar ook niet veel last van gehad,kon de ramen open houden en al maar nu..... Sunshine,dat is inderdaad sneu voor je dochtertje! Marloes,haha vriend zou me voor gek verklaren als ik dat ga doen.Alhoewel me (stief)vader het ook deed en nog kwamen ze op je af. JT,dat is wel 1 voordeel hoor je ze ook niet bij je oren s'nachts Toerist,hier leven ze ook echt niet lang hahah. Zodra ik ze zie of vriend maken we ze gelijk dood!
k heb een 5 kamer woning en ik heb er 3 dagen geleden 75(i kid you not) geteld!!!!!!!! wij zitten allemaall onder de muggen bulten echt niet normaal. Een vriendin van me zei dat er waarschijnlijk ergens een muggennest zit ofzo maar ik zou niet weten waar. En ze zijn nog brutaal ook want ze zitten gewoon op je als je ff stil zit. Ik ga morgen de woningbouw bellen want meerdere mensen in het gebouw hebben horren van hun en dan betalen ze iets meer huur. Ben benieuwd!!!! Het zijn echt rotbeesten
Spinnen zijn DE oplossing, maar ja ook die kunnen je wakker houden! Ik kan me niet herinneren dat wij vroeger van die grote spinnen in en om het huis hadden. Werkelijk waar, echt giga! Een liter Heineken pul eroverheen en het arme beest moest alsnog zijn poten intrekken!!