Hoi allemaal Op zoek naar toch nog een sprankje hoop heb ik de volgende vraag! Zijn er meiden die pas na een paar dagen na hun NOD positief testen terwijl ze vlak na hun NOD negatief hadden getest??? Ik mocht vandaag testen en je raad het al........dikke vette negatief Maar ook van de nog niks te bekennen. Nu ga ik er vanuit dat ik dus NIET zwanger ben en dat de duveltjes een dezer dagen wel uit hun doosje zullen komen maar toch......... Geen bloed geeft moed he
klopt idd, je kan pas later positief testen doordat je misschien langzamer hcg aanmaakt dan een ander, dit komt vaker voor, zelfs ooit na 2 weken pas positief of alleen via een bloedtest positief ik hoop dat dat voor jou ook zo is!! succes meid
Zal er niet vanuit gaan, om verdere teleurstelling te voorkomen.............. Toch bedankt voor jullie antwoord
Ik zie dat dit je eerste ronde is. Ben je pas gestopt met de pil ? BIj mij duurde de eerste ronde ook langer dan gewoon, zal wel stress zijn geweest. Succes meid.
Nee, al 2,5 jaar geen pil meer Enne we gaan het wel zien, ergens in de loop van aankomende week zullen ze wel een keertje doorbreken, hoop alleen wel dat het snel is!!!!
Ik heb vanochtend getest (ook negatief) had gisteren ongesteld moeten worden, dus dacht laat ik eens testen. Verder niets aan de hand, ook dus nog niet ongesteld. we wachten het gewoon weer af
Ik heb vanochtend getest (ook negatief) had gisteren ongesteld moeten Ik zie dat je net gestopt ben met de pil. Dan kan het een tijdje duren voor je cyclus weer normaal is. Hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar ik ben 6 maanden zoet geweest ermee Liefs Rena
weet ik, maar wilde wel eens weten hoe zo'n test in z'n werk ging. zou me verbaasd hebben alstie positief was, maar had toch 6 testen thuis liggen dus eentje kon ik wel missen