Heb jij weleens wraak genomen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nahla2013, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ben jij weleens bedrogen en voorgelogen door je ex en heb je wraak genomen?
    Wat deed je?

Ik trap af:
    Ik heb op de telefoon van m'n ex nogal expliciete foto's gevonden van zichzelf die hij heeft gestuurd naar een voor mij onbekend mailadres.
    Daar heeft bij een screenshot van gemaakt.
    Ik ben hierachter gekomen omdat ik via zijn Fotostream foto's (iCloud) van ons dochtertje op m'n MacBook wilde opslaan.
    (Hij wist waarschijnlijk niet dat dat kon)

En toen ik hierover een boze mail stuurde naar z'n werk, kreeg ik als klap op de vuurpijl een out of office reply! Meneer heeft achter mijn rug om 3 weken vakantie opgenomen (WTF?! :()
    Gelukkig stond er in dat mailtje dat zijn mail doorgestuurd wordt naar de algemene mail. Dus iedereen kan daar in ;)

Ik heb hem dus gemaild om hem een hele fijne vakantie te wensen omdat hij er blijkbaar erg aan toe was door het hard werken en dat ik heel erg blij ben met de extra kastruimte die ik nu heb en dat ik dakloze de mensen bij het leger des heils heb voorzien van mooie dure merkkleding.

Daarbij heb ik natuuuuuurlijk ook z'n foto's bijgevoegd.

Misschien was het een voorbarige reactie en heb ik er niet goed over nagedacht en heb ik me laten meeslepen door emoties en krijg ik er spijt van, maar voor nu voelt het goed.

Hij heeft me trouwens gelijk geblokkeerd op Whatsapp

2. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Wahaha die vind ik leuk hIer achter gekomen dat mijn ex met me nichtje vreemd ging dus toen k via via hoorde waar ze waren ben ik er heen gegaan en heb k een foto van ze gemaakt en uitgeprint en in heel de dorp opgehangen dat mensen uit moesten kijken voor hun vriend of vriendin was 16 ofzo ..en voor een afspraakje heb ik hun nummer er bij geplaatst ze moesten alle 2 een nieuwe nummer nemen ag karma heeft zn werk gedaan hij heeft nu t zelfde bij me nichtje gedaan...en ik ben gelukkig en zij tja moet der wonden weer likken

3. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    *Gnif Gnif* Gemeen maar hier kan ik erg om lachen! Iets minder als ik het zou zijn.

4. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Gnif Gnif.. Nog zo'n goede!

5. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja, toen ik een jaar of 15 was. Mijn moeder was vreemd gegaan met een vent. Ik heb haar en hem toen apart op een sex datingsite gezet. Hij als homo, die een afspraakje zoekt en dat hij van kinky houd.

Ze werden steeds gebeld met pikante gesprekken, en kregen steeds mailtjes voor afspraakjes en ze snapte er niks van :p haha
    Als 15 jarige vond ik dit erg grappig :)

6. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Nou ik heb geen wraak genomen. Maar een ex bij mij. Ik was zo "lief" om vreemd te gaan in mijn ex zijn bed terwijl wij net samen woonden en hij aan het werk was. Om lang verhaal kort te maken, we kregen wederom een relatie. Hij gaf me nog een kans. Toen het ons uiteindelijk toch beter leek om uit elkaar te gaan had meneer de kerstboom bij mijn huis nog staan. Vervolgens had ons buurmeisje wat vriendinnen over de vloer. Hij heeft de eerste en de slechtste die er zat gesmst. Ze hebben samen even nog mijn bank getest. Ik was echt pissed dat ik het hoorde en wilde me bank accuut verkopen. Heb het nooit uit zijn mond gehoord (expliciet met de woorden). Wel dat het verhaal waar was dat ik gehoord had. Daarbij leek deze dame in geen wikken of wegen op mij of het type waar hij op viel. Mevrouw lijkt namelijk twee druppels water op de snooki van Jersey Shore. (voordat ze zo mega afviel)

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wraak is misschien een groot woord maar heb wel eens een meisje bang gemaakt omdat zij toen interesse toonde in mijn toenmalige vriendje. We waren 17 dus dat is alweer even terug.

Samen met nog een stel gingen we op vakantie en toen onze vriendjes op een avond nog even met zijn twee iets gingen drinken en niet terug kwamen troffen we ze nogal gezellig aan met nog twee meiden. Dat hadden we niet verwacht! Mijn toenmalige vriendje bood vrij snel zijn excuses aan maar tussen het andere stel liep het die vakantie uit de hand!

Dat jaar daarna, beide relaties waren inmiddels over, zijn we samen terug gegaan naar die vakantiebestemming om samen nog een leuke vakantie te beleven. Bleek een van die meiden daar ook weer te zijn! Inmiddels hadden wij daar een aantal jongens leren kennen en die hadden er wel zin in om haar bang te maken.

Achteraf gezien zijn we er niet trots op maar we waren 17 en wisten niet echter beter.

8. minon

minon Niet meer actief

Leuk dit :) net als dat programma overspel in de liefde ofzo op net5 haha. Ook van die leuke acties.

9. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Toen ik een jaar of 16 was was mijn vriend vreemdgegaan met mijn toenmalige beste vriendin (waar mijn ouders achterkwamen gek genoeg). Ik ben toen 'vreemd gegaan' met haar vriendje. Achteraf heel kinderachtig maar heb toch 2.5 jaar een relatie met hem gehad daarna. Voelde toch goed :p

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    En waar ik zelf nogal plezier van had was dat ik op mijn 18e toch mijn allereerste vriendje nog in bed heb gekregen ;) Toen ik 13 was waren we daarvoor nog te jong en zijn we uiteindelijk ook uit elkaar gegaan maar we bleven elkaar leuk vinden.

Toen ik 18 was kwamen we weer in contact met elkaar en zo geschiedde, dat hij toen een relatie had dat nam ik even voor lief ;)

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nee.

Omdat jullie een kind samen hebben. Moet ik je zeggen, dat soort ongein te koste gaat van jullie kindje. Snap WEL dat je wraak wilt nemen, maar geen verstandige keuze, wat betreft een onschuldig kind.

Hoe dan ook ook al doet hij niet volwassen jij zal dat wel moeten zijn.

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wow Nahla, wat een rotstreek zeg! Ben je hier pas net achter? Heel veel sterkte dan :(

Ik heb nog nooit wraak genomen op een ex. Ik denk altijd maar dat boontje wel om z'n loontje komt, ooit :p

13. Logan

Logan Niet meer actief

Leuke verhalen :D hier nooit zoiets meegemaakt eigenlijk.

14. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Dit was eigenlijk ook het eerst wat in mij op kwam toen ik dit vanmiddag las. TS, was je al uit elkaar met je ex toen je hier achter kwam, of was dit jouw manier om het uit te maken? Hoe moet dat nu met jullie dochter?

Ik snap verder niet wat ze op zijn werk moeten met zijn prive-keuzes, en zegt i.m.o. meer over jou dan over hem....

15. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Vader van mijn dochter ging vreemd met iemand die ik niet kende maar waarvan ik wel wist waar ze woonde. Heb daar even aangebeld om mezelf voor te stellen.
    bleek dat ze niets van mijn bestaan wist. Heel gezellig samen koffie gedaan en hem hier van op de hoogte gesteld. Helaas voor hem was de relatie met beide van ons over.

Vind de eerder gelezen wraakacties veel leuker. Helaas ben ik redelijke held op sokken. Dus vond bovenstaand al heel stoer.

16. Koon

Koon Niet meer actief

Mee eens.
    Als ik dit soort foto's van een collega onder ogen zou krijgen zou ik ze direct verwijderen en er verder niets mee doen (ja, degene die op de foto staat inlichten natuurlijk). Ik zou er namelijk absoluut niet van gediend zijn bij dit soort onzin betrokken te worden.

17. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    :D Ik kan er wel om lachen! Je mailt tenslotte naar hem zijn werkmail, kan jij er wat aan doen dat die momenteel word doorgestuurd...:cool:;)

Hier gelukkig nog geen wraakacties nodig gehad en ik hoop dat ook zo te kunnen houden ;)

18. silly31

silly31 Actief lid

12 apr 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha hier iets soortgelijks meegemaakt, alleen was zij het die mij belde met de vraag wie ik in hemelsnaam was (ze had dus berichtjes gelezen die ik aan hem had gestuurd) en ik had toen nog geen idee dat ik niet de enige vrouw in zijn leven was. wij hebben toen ook samen koffie gedronken en elkaars verhaal aangehoord. vervolgens hebben we hem ermee geconfronteerd en daarna laten barsten en zij is een goede vriendin geworden hihi

19. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Nee we waren niet uit elkaar. Het was misschien ook wraak wat te ver ging, maar hij keek toch nooit naar onze dochter om.
    Heeft nooit een cent uitgegeven aan d'r. Terwijl meneer wel een sinterklaasfeestje vierde voor zijn lievelingskind in ons huis en zijn moeder en zus waren uiteraard van de partij met koorts. Ons dochtertje was toen trouwens 2 dagen oud.
    Ik was doodmoe na de bevalling en liet het toen maar gebeuren. Ik zat met m'n kraamverzorgster maar in de slaapkamer omdat ze geen weerstand had.

Meneer bleek 3 weken vakantie opgenomen te hebben om 3 weken met zijn lievelingskind door te brengen bij zijn moeder. Dus hij was niet van plan om dit mij te laten weten, hij zou gewoon niet meer op komen dagen.
    Zijn moeder heeft overigens een hekel aan buitenlanders, dus ook aan ons dochtertje. Ze maakte m'n dochtertje van 3 weken uit voor "lelijk kind" "ze kan me gestolen worden" "ze is veel te dik".

Ze heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat alle buitenlanders terug moeten naar hun eigen land en dat het Germaanse ras uitsterft.
    (Ze is getrouwd met een Molukker :()

Dus ja, het wraak nemen was een opstapeling van alles.

Ik heb overigens nooit eerder wraak genomen omdat ik me daar te goed voor voelde. Ik ben meer het type die afwacht tot karma iemand te grazen neemt.

20. Koon

Koon Niet meer actief

Oh maar ik begrijp ook zeker dat je zwaar over de p.... raakt van dit soort fratsen hoor!
    Ik vind alleen de manier waarop niet zo grappig als sommige andere dames hier. Maar je zegt zelf al, het ging misschien een beetje te ver.

Deel Deze Pagina