Het ligt aan je woonkamer. Kan de bank maar op 1 manier staan of past hij ook op andere plekken? Wij hebben een soort hoek in de woonkamer en door de hoekbank benutten we nu alle ruimte een twee zitter had dan ook heel iel geworden in zo'n grote hoek. Hockers vind ik sowieso niets; die dingen ben je vaak maar heen-en weer aan het schuiven. en er op zitten doe je toch niet.
Wij hebben een 3+2 zits en daarbij een extra poef. Ik vind een hoekbank heerlijk maar minder praktisch. En vind het ook wel lekker dat we vaak een eigen bank voor onszelf hebben savonds
Een hoekbank. Wij hadden er een in ons vorige huis, in dit huis in eerste instantie een gewone bank met hocker, maar na een jaar of twee toch opnieuw een hoekbank gekocht. Ik geloof niet dat er hier ooit nog iets anders zal komen.
Wij hebben een hoekbank.. ben er erg blij mee als je de ruimte hebt voor een hocker of poef is helemaal ideaal! Elk jaar heb ik de neiging om alle meubels te verplaatsen en heeft dus al op verschillende plaatsen gestaan dit is hier goed te doen.. Ruime hoekbank waar je goed op kunt zitten alleen valt dan de hoek weg maar die hoek ligt wel weer heerlijk!
Ik zou voor 2 en 3 zits gaan. Hoekbank is leuk maar je bent wel beperkt met opstelling en die hoek vind ik met veel visite vaak een onhandig plekje. Kinderen kunnen er leuk zitten maar een volwassene gaat er niet zitten.
hoekbank zit je altijd vast aan een bepaalde opstelling. is moeilijk te veranderen. losse banken zijn makkelijker anders neer te zetten. ik heb zelf een 3 persoons bank met daar aan vast nog een chaise lounge. dus iedereen past erop en ik kan languit liggen
Ligt aan de ruimte.. En of je van veranderen en schuiven houdt. Waar wij nu wonen is een hoekbank het meest praktisch. Of dat straks in het nieuwe huis ook zo is weten we nog niet
Wij hebben het alle3🙊: een hoekbank en een 3 en een 2 zits. Heerlijk voor allemaal plek. Iedereen zit graag in het hoekje van de hoekbank. De hoekbank kunnen wij best makkelijk losmaken om te verschuiven. Je hebt niet veel mogelijkheden om te schuiven met een hoekbank, maar als het gewoon in je kamer past is het echt lekker hoor.
Wij hebben een hoekbank, maar wel met een zitplek in de hoek, dus er is optimaal plaats voor iedereen. Ik zou geen andere bank meer willen en onze woonkamer is groot genoeg om hem anders neer te zetten als we willen. Wat betreft het verschuiven, dat gaat ook prima. Wij hebben parket en vilt onder de poten geplakt, waardoor ik hem gemakkelijk in mijn eentje kan verschuiven.
Wij hebben een hoekbank en we zijn er erg blij mee. In het voorjaar en de zomermaanden hebben we hem naar de tuin gericht en openslaande deuren. In de wintermaanden staat ie andersom..woonkamer gericht. Wel hebben we een hele grote woonkamer en wij kunnen er eigenlijk alle kanten mee op. Maar ik vind het echt heerlijk. We hebben de hoekbank nu 3 jaar ongeveer. In ons oude huis was het wel zo dat ie maar op 1 manier kon staan. Dat was wel jammer. Ik hou er nogal van om alles weer te veranderen eens in de zoveel tijd.