Ik ben inmiddels zwanger van nummer 2 en we weten sinds gisteren dat het een jongentje wordt maar voor onze jongedame hebben we behoorlijk roze geshopt. We hebben dus ook een MC met roze erin. Nu wil ik geen nieuwe MC kopen en ook mijn MC niet ruilen want ik weet dat deze goed is maar ik ben op zoek naar een mama die haar jongensbekleding wil ruilen tegen mijn meidenbekleding. Wij hebben de MC in 2011 gekocht maar het is een kleur van 2010; bubble dream. ik zoek naar iets grijs/blauw ongeveer uit dezelfde periode en net als onze bekleding in nieuwstaat. Er zullen vast mama's zijn die na een jongetje nu een meid verwachten
Je kan er ook een badstofhoes omheen doen. Of op Marktplaats kijken. Genoeg maxi cosi's voor 20/30 euro. Dan koop je er 1 en doe je de bekleding van je meisje daarop en verkoop je het weer door. Zo deed mijn szus het ook.
waarschijnlijk maakt het je ventje niets uit Maar serieus ik vind hem helemaal niet zo meisjes achtig hoor , je kan ook idd een badstofhoes erom heen doen. Je weet nu wat je hebt en wat ermee gebeurd is.
Je hebt in de meeste babywinkels wel hoezen te koop, Hema heeft ze ook in blauw. Dan ziet niemand dat er een andere kleur MC onderzit!
Nouja ik heb een maxicosi met blauwe ruitjes en heb nu een meisje, maar dat maakt voor haar niks uit hoor Zou er anders gewoon een badstofhoes ofzo overheen doen.. Is ook makkelijker om eraf te halen als je m gaat wassen..
De reden waarom we een rode bekleding hebben gekozen! Eerst een jongen en nu zwanger van een meisje. Ik zou idd op markplaats kijken of een hoes er overheen kopen.
Ik dacht als iemand wil ruilen is wel zo makkelijk, weet ook wel dat het de kleine niets uitmaakt maar dit leek me een makkelijke en vooral goedkope oplossing Ik wacht nog effe af, misschien nog een mama met mijn gedachtegang
Ja dus?! Mijn zoon heeft ook gewoon roze kleertjes aan hoor. Maakt hem niks minder jongen erom. Als je het kan ruilen is het natuurlijk ideaal. Wij hebbe ee neutrale kleur gekocht om die reden.
Misschien is er wel een mama die een neutrale kleur heeft gekocht, maar nu een dochter verwacht die wel wil ruilen?
Ik zou nog heel even wachten met ruilen. Ik vind 14 weken wel een beetje erg vroeg om 100% zeker te weten dat je een jongen verwacht...
mee eens. die van mij was met die weken echt, echt echt 100% jongen. paar weken later was het toch echt een meisje.
Het is maar een MC waar maak je je druk om. Koop bij de Kruidvat oid een hoes en klaar. Ons meisje ligt in een zwarte MC met een blauwe hoes van mn zoontje erop. En tot overmaat van ramp ligt ze ook nog eens in een blauwe kinderwagen!!! Ze krijgt er later heus geen trauma van hoor. (sorry moest er even uit, niet verkeerd opvatten maar maakt mij dus echt niet uit wie in welke kleur zit ligt of loopt jij vond hem toen mooi dus heb je hem gekocht)
Joh, doe allemaal eens ff niet zo negatief dat het de baby niet uitmaakt om in iets te liggen dat roze is! Er zijn echt heel veel mensen die roze niet zo leuk vinden voor een jongen. Is toch logisch dat ts een andere bekleding leuker vindt voor een zoon?! Hoort ook bij de nesteldrang, om alles leuk klaar te maken en op orde te willen hebben voor het kindje dat komt. Ik vind het bovendien een geniale gedachte! Ik was er nooit opgekomen! (Had zelf zonder er bij na te denken heel on-origineel zo'n badstoffen hoes gekocht als ik met dit probleem zat... ) Al ben ik het er mee eens dat ik nog even af zou wachten of het echt een jongen is! (Heb zelf een neutrale rode, dus kan je verder niet helpen...)
Doe maar rustig ik maar me echt helemaal nergens druk om hoor, hou gewoon van bijpassende kleurtjes. Ik heb van de week een geslachtsbepaling gehad en dat was volgens haar duidelijk een jongetje maar idd misschien effe wachten maar ik dacht ga eens op tijd om me heen kijken. Janna, Dank je dat je het met mee eens bent, fijn dat iemand me wel snapt.
Ik hou ook van bijpassende kleurtjes. (wil overigens niet ruilen sorry) De reden dat mijn meisje in een blauwe maxi cosi ligt, is dat ik tot de dag voor de spoed keizersnede te horen gekregen heb dat ik een jongen zou krijgen. Het is niet 1 persoon die zich vergist heeft maar, maar liefst 4! Vandaar dat ik zeg 14 weken is misschien iets aan de vroege kant. hihihi.
ooh dat is ook wel een flinke verrassing dan, ja ik denk dat ik maar tot de 20 weken echo wacht maar als het dan nog steeds ene jochie is ga ik serieus op zoek naar een ruiler
Hihi ik zou ook los gaan met blauw. Nu een meisje na twee jongens en ik geloof niet dat er ooit iemand zó veeeeeeeeeeeeeeeel roze heeft gehad. Ik heb zelfs alle blauwe wikkeldoeken verkocht en mn lodger wikkeldoek, ik wil ROZE!!!!! Ik heb een mc in neutralere kleurtjes, zwart en blauw of grijs ofzo? Heb er altijd een hoes omheen gehad want Remus wilde nog wel spugen, bekleding is daardoor echt supernetjes. Maar ik weet helemaal niet hoe hij heet eigenlijk, volgens mij de city? Staat net bij mn pa op zolder ik zal eens voor je kijken.
Weet jij waar ik kan zien hoe hij heet? Ik durf mn hand er niet voor in t vuur te steken maar volgens mij is het deze: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.babyvalue.nl/media/catalog/product/cache/1/image/300x300/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/m/c/mc-citi-sps-moonlight_2_1.jpg Zoeits iig, heb mn pa al gebeld die haalt hem van zolder dan kan ik een foto voor je maken, wordt ergens dit weekeinde. Hoe moet die bekleding er dan af?