Wanneer komen die ongeveer door? Djayson is bezig met zijn 2 onderkiezen.. (boven is al door) Nu keek ik goed in zijn mond en zie onder 2 hoektanden.. Ze zijn nog niet door, maar de punten zijn duidelijk zichtbaar.. Kan dit al zo vroeg? Hij is bijna 13 maanden..
Er zijn zelfs baby's die als eerste hoektanden krijgen en daarna pas snijtanden. Dus kan goed zijn dat hij ze ook al krijgt nu!
Mijn dochter is precies even oud! En ook zij heeft een kies en er zit zeker meer aan te komen, misschien wel hoektanden. Het gekwijl is niet van de lucht Volgens mij is de volgorde van elke kindje anders.
Hoi! Onze kleine man had al witte puntjes van z'n hoektanden zitten toen hij 2 maanden oud was. Ik denk dat er dus niet echt een "vaste" volgorde is... Groetjes!
hier kwamen rond het jaar de 4 kiezen en bij anderhalf jaar (van de week de laatste) kwamen de 4 hoektanden door. Dat duurde veel langer dan de kiezen naar mijn idee en ook met veel meer zure luiers. Je zag heel lang de puntjes zitten maar voor dat ze dan ook eindelijk door waren, dat duurde wel even. Maar nu ze door zijn groeien ze wel heel snel door. De kiezen gingen veel geleidelijker. Nu nog 4 kiezen te gaan en dan is het klaar.
Nou hier kwamen ze vrij snel. Eerst kwamen met 5,5 maand onder tandjes door en 2 maanden later boven 2 hoektandjes. Tja een echte dracula !