hoi hoi ik wil niet met deze vraag een discussie voeren over dit kan mijn kindje lekker wel met 4 maanden en de jouwe nog niet.......maar gewoon pure interesse. ik zie niet veel opgroeiende kindjes bij mij in de buurt en ook nichtjes/neefjes zijn al veel ouder. Dus vergelijken kan ik niet. Zal even wat vertellen wat dochterlief nu ongeveer doet. proberen om te draaien alle twee kanten op (linksom en rechtsom) van buik naar rug alleen wil het nog niet slagen spelen in het wippertje met bijv knisperboekje op handjes sabbelen als ze bij mij zit wil ze graag proberen te staan op knieen. vliegen in de lucht.... wat doet jou kindje?? mvg klaske
Mijn jochie is nu 4 maanden en 1 week oud. -Hij draaid zich linksom om van rug naar buik. Jammergenoeg kan hij nog niet terugrollen waardoor ik de hele dag bezig mag zijn om hem weer om te rollen als hij het zat is -Hij kan speelgoed overpakken van de ene hand in de andere hand. -Hij sabbelt lekker op zn handjes en op al zn speelgoed. -Lekker bijten op zn bijtring -Hard schreeuwen (hij heeft zn stemmetje net ontdekt) en brabbelen. -Schaterlachen als papa en mama gekke geluidjes maken.
zozo kan je kindje al vliegen in de lucht... haha nee gekheid hoor.. mijn dochter kon met 4 maand nog erg weinig.. behalve liggen en op schoot zitten, op dr handjes sabbelen... en wat speeltjes grijpen... en vooral lekker gillen
hier het zelfde een beetje: - draait van buik naar rug - sabbelt overal op - speelt uitgebreid met de speelboog - zit op schoot aan tafel te spelen met een autootje - houd van staan - trekt zich zelf op aan onze handen (lig naar zit) - is extreem strek in zn nek en armen met op de buik liggen - kijkt graag tv - geluid tijdens het lachen - kletst een end weg - begint gelijk tegen zn geluid speeltje te slaan als die op de commode ligt - probeer zich te verplaatsen bij buik liggen (lukt nog niks van hoor)
Slapen Omrollen buik-rug en rug-buik Draaien in de bok (dus dat ze ineens een kwartslag gedraaid is) Veel kletsen Hard lachen Sabbelt ook veel op dr handen en steekt dr tong veel uit. Makkelijk op dr buik liggen en hoofd omhoog houden.