Hoektandjes komen als eerste door???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Niccie, 1 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niccie

Niccie Nieuw lid

14 jun 2012
    4
    0
    0
    Ik werk 24 uur en daarnaast ben ik enorm trotse ma
    Hoi hoi!

Al een paar dagen is ons mannetje niet helemaal in zijn hum. Hij is prikkelbaar, bijt op alles, de zever loopt met straaltjes uit zijn mond, verhoging, niet willen slapen, slechter eten, rode wang met uitslag/ pukkeltjes. Volgens mij bijna alle symptomen van doorkomende tandjes. Ik mag absoluut niet in zijn mond kijken. Maar vanmiddag was hij weer zo druk aan het bijten en knauwen ( vooral aan de zijkanten, links en rechts begint nu ook ) dat is links onder een flinke rode bult zag zitten op zijn tandvlees. Ik lees overal dat de onderste snijtandjes als eerst doorkomen. Maar er zijn natuurlijk ook kindjes die het anders doen. Nu is mijn vraag of er iemand is waarvan de kleine ook eerst hoektandjes kreeg en wat waren de symptomen?

2. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Lotte kreeg boven eerst de laterale snijtandjes en daarna de voortandjes pas, onder is die kans kleiner maar niet onmogelijk.

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ja hier ook eerst hoektanden

4. Niccie

Niccie Nieuw lid

14 jun 2012
    4
    0
    0
    Ik werk 24 uur en daarnaast ben ik enorm trotse ma
    Ja vond het ook vreemd. Het is links onderin een wit punjte en zie net onder ook een wit puntje zitten. Als het zo is dan verklaard het wel waarom ons mannetje niet zo blij is

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier heeft mijn dochter er ook 6 klaarzitten, waarvan ook 2 hoektanden boven.
    Je zit ze zo zitten onder het tandvlees ( helemaal wit van de tand) maar ze zijn nog niet door.
    Ben benieuwd wanneer dit gebeurd.

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.154
    3.184
    113
    hier eerst 2 midden onder en daarna linker hoektand boven. heb het idee dat er weer wat door komt maar weet niet wat, ben benieuwd!

Deel Deze Pagina