hallo, ik ben morgen 39weken zwanger en heb vanaf 34 weken veel voorweeen en met 35weken een valse start gehad en stukken slijmprop verloren ik hoorde van mijn vk dat het weer opnieuw aan maakte en dat t nie erg was toen zo vroeg maar gister verloor ik weer de zelfde bende gepaart met kramp,hardenbuiken & steken & had dinsdag bij controle 1 cm ontsluiting maar is dit nou echt een slijmprop??? die ik verlies heb gister in 2 stukken en slierten verloren en vandaag 1 groote het is stug/slijmerig en groen/geelig{ foto maakt het meer geel dan dat het is hoor!!} heb vedder nergens last van en ben getest op schimmel/blaasonsteking ma was schoon! slijmprop? 2x { gister 14-11-2012 } http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/14421_130862183732333_1744713474_n.jpg slijmprop? vandaag http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/604063_130860743732477_1516165163_n.jpg
Ik had dit met 16 weken gevolgd door wat bloedverlies, gelukkig was alles toen in orde. Maar grote kans dat dit voor jou begin van de bevalling is. Succes
Ik dacht ook dat er wat bloed bij zou zitten. Maar heb er zelf ook geen ervaring mee..nooit gehad. Succes!!
Jaaaaaa dat issie!!!! zo zag er die van mij ook uit!! Maar dan 1 groot stuk (alles in 1 keer verloren denk ik) Bij mij om 11 uur sochtends verloren verder geen last en om 1 uur snachts vliezen gebroken en gelijk weeën en om 6 uur sochtends ons meisje geboren, nog geen 24 uur later dus Bij 39 + 5 Ik hoop dat het je begin van de bevalling is!! Was bij mij wel zo dus
Haha wat cool die foto's, vorig jaar is mijn dochter met 37+4 gehaald met een keizersnee direct na het breken van d vliezen (stuit) nooit geen slijmprop gezien... Vroeg me nog steeds af hoe zoiets er uit zag weet nu waar ik op moet letten straks! Enne succes! En ik hoop dat je je kindje snel in je armen mag hebben!
Ja, inderdaad (stukken) slijmprop! Ik heb 'm al eens omschreven als een 'dikke rochel', haha! Succes alvast, met bevallen, al zegt dit natuurlijk niet dat het ook echt supersnel begint... (Ik begon beide keren overigens wel binnen 18 uur na het verlies van de slijmprop)
Jajaja dat is em hoor. Ik ben em ook in 1 keer verloren in de ochtend. In de nacht weeen en de volgende ochtend bevallen
Oh my.. Ik ga zo overgeven als ik dat bij mezelf ga zien hahaha! Ik was wel even nieuwschierig hoe dat eruit zou zien aangezien ik zelf ook zwanger ben, maar wist niet hoe snel ik op kruisje moest klikken hahaha! Hopelijk voor jou komt de bevalling snel op gang!!