Van dinsdag op woensdagnacht exact om 24.00 wakker geworden van een eerste wee (had ook nog geen enkele voorwee gehad, dus het kwartje moest nog even vallen...). Uiteindelijk op donderdagochtend om 11.18 bevallen! Een kleine 36 uur later dus, dat hebben mensen wel eens sneller gedaan...
op zondag ochtend rond 6.00 uur eerste wee pas in de middag met regelmaat om 4 uur s'nachts braken de vliezen en op maandag avond is Julian geboren. Gelukkig eerst een goeie nacht met slaap gehad
Raar of toevallig tot 2 maal toe 10 over 6 in de ochtend met het breken van mijn water. De eerste zette het wel gelijk door en kwam het kindje 8 uur later. De tweede keer pas de dag erna, precies 24 uur na het breken van het water. Dus ook 6.10! Ga voor het gemak er maar van uit dat de derde ook zo laat komt haha.
Bij mij braken de vliezen toen we net in bed lagen. Ik sloeg echt letterlijk en figuurlijk net de deken over me heen. Het was toen iets voor 23 uur. Ons zoontje is de volgende dag om 15.00 uur geboren d.m.v. een spoed-keizersnede. (hij lag niet goed : sterrenkijkertje. Hier kwamen ze pas op het allerlaatste moment van de bevalling achter)
05.00 smorgens braken mijn vliezen op 40weken+1dag. 11.00 smorgens begonnen de weeen en ben bevallen om 03.04 in de ochtend op 40weken+2dagen dmv spoedkeizersnee
at ik nog weet met iris dat de weeen begonnen na het eten van patat zo rond 19.00 uur we waren net thuis van de contole van de gynacoloog er was toen nog niks .. om kwart voor 9 waren we weer terug in het ziekenhuis,, en om 23.58 is iris geboren
2 uur snacht voelde ik dunne afscheiding en verloor ik kort daarna de slijmprop. om 3 uur snacht begonnen de weeen om half 10 s'ochtends braken mijn vliezen en om 10 over half 8 in de avond is mijn meisje geboren
Ongeveer 4 uur s'nachts verloor ik de slijmprop en snel daarna begonnen de weeen. Ilya is om 14.55 geboren.
Om 14u, dus 's middags. Eerst waren om 11u 's morgen mijn vliezen gebroken en de volgende dag om 02u26 was ons meisje er! Maar volgens mij is TS helemaal niet meer bezig met weeen! Gefeliciteerd met je zoon!! Hopelijk begon het nu wel overdag!
Bij onze eerste dochter braken mijn vliezen om 07.15 uur en ze is om 11.26 uur geboren. Bij onze tweede dochter braken mijn vliezen om 03.40 uur en om 04.37 uur is ze geboren. Bij beide begonnen de weeën pas nadat mijn vliezen gebroken waren.
rond 14 uur snachts begonnen de weeen, om 8 uur sochtends braken mijn vliezen en toen ik om half negen in het zkh aankwam had ik al 6 cm toen begon de ellende, na een prik pethadine werd ze om 14.30 geboren.