Ik ga meestal om half 11 naar bed. Soms probeer ik eerder te gaan maar dit lukt bijna nooit word eerder later
Ben jij van de kermis? Ik herinner me namelijk een post van jou dat je met een vrachtwagen rijdt en in combinatie hiermee.... Ik ook namelijk. Tenminste, vroeger. Nu ben ik burger
He gelukkig zie ik dat ik niet de enige ben die om 22 uur er in ligt. Soms zelfs eerder. Nu ik ben begonnen met een studie denk ik wel dat dit tijdstip wat op zal schuiven
Nu we de kleine hebben gaan we rond 22 uur naar bed. Hij wordt snachts nog weleens wakker en sochtends ook altijd vroeg. Ik kan ook slecht zonder mn slaap
Tussen 22 en 22.30 gaan we vaak al naar boven. Maar voordat ik echt het licht uit doe en mij omdraai is het vaak al 23.30. Eigenlijk te laat maar vind de rust en de 'me-time' zo fijn!
Meestal rond 22 u, soms al om 21.30, als er iets leuks op tv is pas om 23 uur, in het weekend soms ook later. We hebben geen tv in de slaapkamer, en ik ga meestal direct slapen, mijn man leest graag nog wat in een boek.
Mijn biologische klok is 24.00 uur slapen.. Maar als ik heb gesport dan ga ik 23.00 uur proberen te slapen...dan duurt het inslapen wel langer.
In de zomer gerust 24:00 of later.. Ik ben dol op lange dagen en wil ervan genieten. Ik was dan ook echt uitgerust sóchtends.. Nu de herfst is begonnen rond 22:00 a 23:00 uur en sta met moeite op.. soms ga ik zelfs nog eerder na bed.. blehh.. geef mij maar de lente en de zomer..
Haha zo was mijn man ook enkele jaren geleden, voordat wij de kleine kregen.. Ik irriteerde mij er dood aan.. Ik kan niet slapen als iemand nog actief bezig is in het huis.. nu met de kleine en een fulltime zware baan slaapt hij wel op tijd en staat sóchtends op tijd op.. anders begint de kleine toch te roepen en te huilen om haar vader
Ik richt op 22:00 uur en dan lig ik er meestal om 23:00uur in Wekker gaat om 06:00 uur. En eigenlijk slaap ik tekort. Maar heb 's avonds als de kinderen op bed liggen eerst mijn handenvol aan lessen voorbereiden, nakijken en studeren en wil daarna toch minimaal een half uurtje even tv kijken ofzo.
Wil ik fit opstaan om 7.00 uur moet ik 21.30 uur naar bed, maar dat vind ik eigenlijk zo vroeg, dus meestal is het 23.00 uur. S'morgens meteen spijt van!
Ik neem me altijd voor om om 22.00u naar bed te gaan en 22.30u te gaan slapen. Maar meestal is het wel 00.00u voordat ik slaap, waardoor ik aan het eind van de week gebroken ben...
Wij gaan sommige avonden wel vroeg (lees 22:00u) in bed liggen maar dan nog Netflix kijken enzo, meestal val ik dan tegen 00:30u in slaap. Maar ben ook echt een avondmens, voor 07:30u eruit is voor mij echt een crime! Gelukkig moet mijn man altijd rond half 7 eruit en haalt de oudste dan uit bed, baby slaapt meestal tot uurtje of 8, half 9 dus dat is ideaal
Ik slaap naar de seizoenen. In de zomer ga ik rond 23.30 naar bed en in de winter slaap ik gerust al om 21.00/21.30. Wel sta ik het gehele jaar vroeg op. Tussen 05.00 en 06.30 en 07.30 is echt uitslapen voor mij.
Zelden voor 1 uur. Voor 12 sowieso nooit, want ik moet medicatie slikken. In 't weekend zelden voor 3 uur. Ik ben een avond- en nachtmens. In 't weekend er ook zelden wakker voor 12 à 1 uur (en dan moet ik mijn wekker zetten). Of er moest iets echt belangrijks zijn. Je wil overigens mijn ochtendhumeur om 7 uur 's ochtends (als ik er voor werk uit moet) niet meemaken . Mijn man kiest eieren voor zijn geld en is ofwel al verdwenen naar zijn werk, ofwel blijft ie nog in bed tot ik de deur uit ben.