Hoelaat gaan jullie kinderen naar bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nala010, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje20

cyntje20 Lid

28 aug 2014
    61
    0
    0
    NULL
    België
    Veel baby'tjes slapen al heel goed door lees ik hier.
    Onze dochter gaat ongeveer om 20u naar bed maar is opnieuw wakker om 20u30. Dan is het meestal zeuren tot 21u30, waarna ze opnieuw gaat slapen. Al moet ik nog 1x of 2x haar tutje opnieuw gaan geven.
    Om 23u krijgt ze dan haar laatste voeding en dan slaapt ze tot 5u.
    Na haar flesje slaapt ze opnieuw tot 8u30 ongeveer, soms 9u30.
    'S nachts wordt ze nog wel 1 of 2x wakker, tutje geven en ze gaat verder slapen. Gelukkig slaapt ze in haar bedje op onze kamer en moet ik niet ver. Ik zie het momenteel niet zitten om 2-3x een verdieping hoger te moeten om een tutje te geven, zou de nacht maar heel kort zijn voor mij :)

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn dochtertje van 17 maanden bepaald haar eigen bedtijd, soms wilt ze nog even knuffelen en mama voor haarzelf hebben :D
    Ze valt meestal tussen 7 en 9 in slaan en slaapt overdags soms nog 1x in de middag.

Mijn 3 oudere kinderen mogen alleen in vakanties in tijd bepalen, als ze naar school gaan wil ik ze wel op een bepaalde tijd op bed hebben, hersentjes hebben toch rust nodig!

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Kaan (3jaar) slaapt van 19:30 tot 09:00 + hij doet nog een middag dutje.
    Atilla (2 maanden)krijgt zijn laatste borstvoeding 22:30 en slaapt tot 09:00 + overdag slaapt hij natuurlijk ook.

4. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Onze dochter van 22 maanden gaat rond 19:00 naar bed.
    Ze is in de ochtend rond 06:00 wakker en slaapt overdag tussen de 1 a 2 uurtjes.

Deel Deze Pagina