Ik ga meestal rond 23 uur op bed en ga er om 11 uur of later eruit , ik ben echt totaal gesloopt door mijn zwangerschp Voor mijn zwangerschap gig ik na 12 en op bed en ging er rond 7 uur eruit.
Wij liggen er hier meestal rond 3-4 uur in. Mijn vriend werkt tot 1 uur 's nachts en als hij thuis komt, dan willen we altijd nog wel even kletsen hoe de dag is geweest. Daarna meestal nog een serie of film kijken, dan douchen en dan naar bed. 's morgens om 8 uur er weer uit om de schoolpakketjes voor de (2 oudsten) kids klaar te maken.
Poeh Missy29, dat zou ik echt niet trekken! Wij liggen er meestal rond 23:00 wel in, maar lezen dan vaak nog wat. Rond 6:30 er weer uit voor werk..
Ik lig er altijd veel te laat in. Meestal na 11 uur. Nadeel is dat manlief een avondmens is en die gaat niet voor 12 uur en dan blijf je onbewust ook zitten. Maar als ik goed wil functioneren overdag, dan moet ik gewoon 22.30 liggen.
Mijne staat er niet bij. Ik ga vaak rond 20.30 tegenwoordig en dan tot 0.00 en dan gaat mn man naar bed en ik er uit (gezellig he haha) en naar beneden want de ukkies slapen zolang ze nog niet doorslapen s nachts gewoon beneden.
Probeer altijd voor 12 uur naar bed te gaan maar het word vaak rond 1uur en s morgens ben ik dan niet blij Vaak even een favo dvdtje of ik ga hier te lang door is echt even ontspannen in de avond voor mij. Als de kids op bed liggen.
Als hubbie niet hoeft te werken s´avonds lig ik er om 21:00ur in en kijk dan tv en dan slaap ik pas rond half 12. Als hij thuis is liggen we vaak om 22:00uur in bed en kijken wat tv en om 23:00uur slaap ik meestal wel. S'morgen om 7uur gaat de wekker weer en ik hou echt van slapen
Ik ga altijd rond 23.30 naar boven en dan tussen 00.00 en 00.15 slapen. Ik ben gezegend met twee kinderen die uitslapen ( Julian kan natuurlijk nog veranderen) Als Isabella de volgende dag naar school moet dan ga ik om 23.30 slapen.
Hier tegen 22.30 naar bed, maar mason is ook altijd om 6uur wakker. Nu er ook nog een nachtfles voor fay is, dan ga ik vaak nog Wel eerder naar bed.
Als ik een vroege dienst heb (05.30 uur opstaan) meestal rond 23.00 uur (helaas slaap ik vaak pas na een uur ofzo) en als ik een late dienst heb of vrij ben ga ik veeeeeel te laat naar bed,soms pas om 04.00 uur of 04.30 uur. Ik ben een avond/nachtmens!
oke! vnvnd ga k lekker om 22 uur naar bed. ben zo moe en lui vandaag,heb zelfs een zak soep gekocht en een pizza voor mn man!
Ik neem mij elke week voor om vroeger naar bed te gaan maar het lukt niet. Hier gaan we vaak om 23.00 naar boven en dan ga ik nog douchen en kijken we tv en slapen dan rond 00.00
de laatste maanden rond 1 uur pas. maar dat komt omdat mn man nu elke avond op de bouw zit.... ja 1maart erin he? haha maar normaal gesproken , dus voor die tijd. rond half 12. als er dalijk een kleine is zal het wel weer anders zijn haha