Lucia, dat ochtendslaapje was hier ineens over. Normaal legde ik haar in bed en ging ze gelijk slapen. Op een gegeven moment was dat ineens over. Ging ze gelijk staan en wilde niet slapen. Nu ligt ze meestal om half 1 in bed en dan slaapt ze 2 uurtjes.
Mijn zoontje gaat rond 19.30 naar bed en wordt dan tussen 8.00 en 8.30 weer wakker. Overdag slaapt hij nog zo'n 2 - 2,5 uur. Als hij wakker wordt is het ontbijten, aankleden, teletubbies kijken, spelen, drinken met koekje, boodschapje doen of even wandelen. Ongeveer 12.00 - 12.30 uur dan eten we een boterham. Daarna naar bed. Als hij wakker wordt eten we fruit, spelen, even op bezoek bij oma of wandelen. Na het avondeten nog even spelen, boekje lezen, in bad en naar bed.
Mijn zoontje is iets jonger. Maar hij slaapt nu van 20.30 tot 7a8 uur.. En dan overdag van half 1 tot 3. Eerder erinleggen kan wel, maar dan zit ik 6 uur 's ochtends in de woonkamer.. En daar kan ik echt niet tegen
Tussen 19.00 - 19.30 in. Ze slaapt meestal tot 6.30 uur, soms langer, soms korter. Overdag doet ze nog twee slaapjes, denk zo'n 2,5 uur bij elkaar.
hier ligt mevrouw (bijna 20 maanden) er meestal tussen 7 en half 8 in. Ze slaapt dan meestal het klokje rond tot 7 uur half 8 dus weer. Als ze er later in ligt, slaapt ze meestal ook langer door. 's Middags is het heel wisselend: de ene keer slaapt ze krap anderhalf uur, de andere keer slaapt ze 3 uur. Dus als ze een keer korter slaapt 's nachts haalt ze dat overdag wel weer in.
Rond 19.00 naar boven, en meestal rond 20.00 slapen, soms eerder, soms later. Hier nog een middagslaapje van anderhalf-2 uur.
Ik probeer Dylan tussen 18.30 en 19.00 in bed te hebben. Hij slaapt dan meestal tot rond 8.00. Zijn middagslaapje varieert van 0 tot 2 uur.
Sophie ligt rond 19.00-19.30 in bed en slaapt ergens tussen 08.00-09.00 en om 12.00 tot 14.00 soms iets minder en heel soms iets langer!
Ons mannetje gaat tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed. Hij slaapt ook vanaf 12 tot uurtje of 2 half 3. liefs,mussie
Mijn zoon (20 maanden) gaat tussen 19 en 1930 uur naar bed. Overdag slaapt hij nog zo'n 2 a 3 uur en 's ochtends wordt hij niet voor 8.30 uur wakker. Het is echt een slaapkoppie dus.
Luca gaat tussen 19.30 u en 20.00 u naar bed. 's Middags slaapt hij van 12.00 u tot 14.30 u ong. Soms wat langer en soms wat korter. Hij is 's morgens om 6 u alweer klaarwakker 's Middags korter laten slapen maakt hier geen verschil. Hij sliep tot voor kort maar 1 tot 1,5 u 's middags en werd toch om 6 uur wakker. Een week voordat Mila werd geboren ging hij 's middags 2,5 tot 3 uur slapen.