Hier al ruim een jaar tussen 18.30 en 19.00. Ze slaapt als ik vrij ben zeker tot 8.30/9.00, anders moet ze om 7.00 uit bed. Ze heeft haar slaap echt nodig.
mijn zoontje gaat tussen 20:00 en 20:30 naar bed en slaapt tot uur of 8 sms 9 uur smiddags gaat die als die om 8 uur wakker is om 1 uur na bed tot uur of half 4 anders als die om 9 uur wakker is gaat die rond half 2 a 2uur na bed tot 4 uur a half 5 dan savonds gewoon om 20:00 a 20:30 als ik hem eerder doe savonds dan lig die halve nacht wakker en cb zij as hij zo volle 8 uur slaapt is het niet erg
ik denk dat het heel erg van het kindje afhangt.. mijn dochter sliep als baby al snel de nacht door en de ochtend uit.. ze gaat rond 20.00 20.30 naar bed.. Eerder hoef ik niet te doen.. Dan slaapt ze gewoon niet. Als ze uit kan slapen is ze er pas rond 9 uur uit.. Al moet ze op ps dag om 7.30 uit haar bedje..
Hier gaat ons meisje rond 19.30 naar bed, eerder heeft totaal geen zin want ze slaapt vaak niet voor 22:00. Ze ligt nu ook nog in haar bedje te zingen. Ze vind het verder niet erg om al in bed te liggen maar slapen gebeurt vaak pas na 22:00 uur. Langer beneden houden heeft echter geen zin want dan wordt zo op den duur heel vervelend (wat toch door vermoeidheid komt). Tussen 7:00 en 7:30 wordt ze wakker. S middags slaapt ze soms nog een uurtje maar de laatste tijd steeds vaker niet. Ze is nu 2,5
leuk om te lezen, al die verschillen. mijn zoontje van net 2 slaapt smiddags meestal niet. dan ligt hij er om 1845 in. als ie wel een dutje heeft gedaan, dan gaat ie rond 1930.
Mijn zoontje gaat om 19:00 naar bed. Wij verlaten zijn kamer ongeveer om 19:15/19:20. Hij gaat altijd nog spelen en wij doen zijn lichtje uit rond 20:00 en dan gaat meneertje slapen. Hij wordt rond 7:30 weer wakker en hij slaapt nog 2 uur in de middag. Dit is zeker al vanaf 2 jaar De meeste peuters en kleuters slapen te weinig.. ik ben blij dat ons zoontje nog steeds van slapen houdt!
Hier rond 20.00u, ze wordt rond 7u 's morgens wakker. 's Middags slaapt ze al even niet meer. Ik zou haar wel vroeger naar bed willen doen, maar dan staat ze om 6u naast m'n bed. Ze heeft, denk ik, gewoon niet zoveel slaap nodig.
Onze meid wordt in maart drie. Ze gaat meestal rond 19.15 u naar boven. Pyjama aan, wassen, tandjes poetsen en dan nog een boekje voorlezen en knuffelen. Meestal gaat ze rond 19.40 u slapen. 's Middags slaapt ze niet meer.
2.5 maand geleden was het tussen 19.00 a 19.30 uur, indien dochterlief niet meer slaapt overdag ligt ze nu 19.00 uur en dan is ze ook gelijk vertrokken...
mijn zoontje word dinsdag 2, hij gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed, heel soms 20.00 uur, hij slaapt vaak tot 06.30-07.00 maar heel soms... echt heel soms tot 08.00 in de middag slaapt hij van 12.30/13.00 tot 15.00 uur, maar hij heeft deze week de hele week maar 1 uur geslapen., en zelfs 2 keer al overgeslagen, dus ik denk dat het niet lang meer duurt voor hij in de middag helemaal niet meer slaapt.
gisteren op bed gebracht om 19.00 uur en hij sliep meteen, vanochtend was hij om kwart voor 7 wakker. Best aardig dus. Nu ligt hij er alweer een half uur in, maar hij is niet fit.
Gemiddeld gaat onze zoon van nu ruim 20 maanden tussen 19.30 uur en 20.00 uur naar bed.Meestal valt hij meteen in slaap en slaapt dan tot een uur of 07.30 uur. Ook 's middags slaapt hij nog gemiddeld ruim 2 uur. Een echt slaapkoppie dus!
Hoi meid, misschien is hij ziekjes dat hij niet helemaal fit is? offtopic: kom je weer gezellig buurten hier nu of alleen heel af en toe even?
Meisje gaat ongeveer om 19.00 naar bed. Dan nog even een verhaaltje voorlezen. Vaak ligt ze nog even wat te kletsen. Man stelde voor om haar een kwartier later naar bed te doen omdat ze net jarig is geweest. Hahaha! Dat heb ik hem snel even uit zijn hoofd gepraat, dat komt wel als ze kan klokkijken.
Die van ons gaat meestal tussen 20.30 en 21.00 naar bed. In de winter dan... 's Zomers kan het gemakkelijk later worden, vooral als we bezoek hebben of hem 's avonds mee hebben op bezoek oid. Maar dat is denk ook echt een cultuurverschil: we wonen namelijk in Spanje. Voordeel van wat later naar bed gaan is dat hij lekker uitslaapt . Hier is wat minder een ochtendcultuur dan in Nederland, ik moet er niet aan denken dat hij voor 8 uur op zou willen staan! Meestal slaapt hij lekker tot half negen/negen uur of later.
Ga mezelf even quoten, had beter kunnen zwijgen want vanmorgen stond ze om 06.05u dus daadwerkelijk naast m'n bed.
mijn dochters van 1,5 en bijna 3 jr gaan altijd om 18.30 naar boven en dan even douchen en om 19.00 liggen ze er allebei in... in het weekend soms wat later omdat ze dan kunnen uitslapen als ze dat willen... vaak zijn ze dan ook iets later wakker....