hier gaat onze jongste van 2 en een half tussen 19.00 en 19.20 naar bed, maar is altijd nog wel actief tot een uur of 8!
Zoonlief wordt deze maand 2 en gaat rond 20u naar bed. Slaapt dan tot half 8/8 uur. Ook 's middags slaapt hij nog (meestal ), een uur of 2-2,5.
Onze eerste is 3 jr en 3 maanden en de tweede is 16 maanden en ze slapen beide van 20.00 tot 6.30. 's middags doen ze allebei een middagdut van 13-15 zo ongeveer. Soms wat minder soms wat meer.
mijn zoontje gaat rond 19.30 uur naar bed. Hij is alleen altijd al vroeg wakker. Meestal half 6 / 6 uur maar soms ook al om 5 uur. En dan ook echt klaarwakker. 's middags slaapt hij meestal van 12-13.30
Zeg dat wel ja. Gelukkig heeft papa net even vrij en die bood aan op te staan zodat ik nog een uurtje extra kon pakken. Lieve actie.
Mike gaat om 19:30 uur naar bed, ook toen hij net 2 jaar was. 's-middags slapen doet hij ook al heel lang niet meer. Op woensdag, donderdag en vrijdag maak ik hem om 7 uur wakker. De overige dagen wordt hij tussen 7 en 9 uur wakker. In het weekend slapen we uit en kijken we altijd nog even tv in bed.
Hey ok! Zoey ligt om 7 uur op bed en slaapt uit tot een uurtje of 7 als we haar wakker moeten maken op de dagen dat we werken. In de weekenden als ze niet gewekt wordt, komt ze vaak tussen 8 en 9 uur pas. Heerlijk! Tussen de middag slaapt ze nog een uurtje of drie.
Ons zoontje is nu 22 maanden en gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed. Dit is al vanaf dat hij een maand of 10 is.
Finn is dan nog wel geen twee jaar, maar hij slaapt ongeveer tussen 19.30 en 20.30. Hij wordt dan wakker tussen 8.00 en 9.00 (meestal) En daarnaast slaapt ie in de middag nog ongeveer twee uur. Wat ik me afvraag...als hij zn middagslaapje laat vervallen, of niet meer wil slapen. Gaat hij dan 's avonds eerder naar bed? Gaat ie dan een uurtje eerder bijvoorbeeld? Of blijft dat hetzelfde?
Onze dochter (wordt over 2 weken 2 jaar) ging altijd tussen 19.00 en 19.30uur naar bed. En sliep dan in de middag nog 1-2uur. Maar sinds een paar dagen slaapt ze in de middag niet meer. Misschien vanwege een verkoudheid, of iets anders maar sinds deze week gaat ze dan ook al om 18.30uur naar bed. Meestal wordt ze tussen 07.00 en 08.00 wakker, maar op onze vrije dagen blijft ze rustig tot 09.00uur in bed liggen - heerlijk- . Ik merk wel dat op de dagen dat ze in de middag wel goed slaapt, ze in de avond langer wakker ligt (kan zo 21.00uur zijn). Ze ligt dan tevreden en rustig in d'r bedje, maar slaapt dus niet. Op de dagen dat ze niet geslapen heeft is ze binnen 15 minuten in diepe slaap!
Dat ga je vanzelf merken. De meeste kinderen niet structureel niet meer slapen in de middag gaan (in ieder geval een periode) eerder naar bed.
Hier gaat ons meisje om 19.00 uur haar bed in, en komt er sochtends rond 8.00 uur uit. in het weekend als wij niet werken word ze vaak rond 9.00 uur wakker. smiddags slaapt ze wisselend, soms een uur en soms wel 2 1/2 uur.
Hier tussen 19 en 19.30 uur. Maar merk nu dat ze meer moeite heeft met in slaap vallen ze slaapt 's middags nog 2 soms 3 uur dus.
Ja hier dus precies zo! Ze slaapt hier dan wel iedere dag maar merk nu dat ze soms een uur wakker ligt, en idd niet huilen hoor maar dan ligt ze gezellig te kletsen enzo. Ga haar vanaf nu ook na 2 uur wakker maken want als ze dus 3 uur slaapt merk je dat helemaal in de avond. Geen uitslaper hier trouwens, nog altijd half 7 hooguit 7 uur dat is luxe voor ons
Leuk dat je er weer bent Hier ook redelijk zp-verslaafd geweest, maar heb me toen voorgenomen: als ukkie slaapt, metéén in huis aan de slag, alles aan kant en dingen doen die ik alleen doe als zij slaapt (zoals stofzuigen en strijken) en dan even zp-en. Verder 's avonds nog even of in het weekend iets meer. En dat gaat prima. Oei dat is wel erg offtopic, sorry
@Sisa (offtopic), ik heb het nu wat meer in de hand ben ongeveer 2 maanden niet geweest, vond het wel erg knap van mezelf. maar ik dacht vaak: waarom iets niet doen wat je juist zo leuk vindt?