Opnieuw darmkrampen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Linnel, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van 5 maanden krijgt sinds 3 weken groenten. Sinds een week krijgt ze ook fruit. Nu heeft ze sinds een paar dagen moeite met slapen, vooral na de voorlaatste en laatste fles. Zouden dat weer darmkrampjes kunnen zijn??

2. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    dat zou heel goed kunnen, hier heeft zoon ook veel tijd nodig gehad om te wennen aan bijvoeding. wij zijn op zo'n moment helemaal gestopt, alleen de borst, tot hij weer normaal poepte (hij had obstipatie) en dan weer starten.

3. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Zou heel goed kunnen idd, hebben veel kindjes last van. Het is toch in eens een heel ander soort voeding wat ze binnen krijgen dan eerst.

Onze dochter heeft er ook last van gehad in het begin, ook met obstipatie en zoals hiervoor al gezegd door Madelein84 ermee gestopt tot ze weer normale ontlasting had en daarna voorzichtig aan weer begonnen. Nog altijd merk ik dat ze van sommige groentesoorten last krijgt, die geef ik dus wat minder vaak zodat ze er rustig aan kan wennen. Soms heeft ze nog last van obstipatie maar dat is snel verholpen door 1 keer pruimen te geven of een beetje Roosvicee laxo met water.

Kan ook zijn dat ze last krijgt van een bepaald soort, misschien kun je daar eens naar kijken of heeft ze het elke dag?

Vraagt ze ook om die laatste fles of moet je haar daarvoor wakker maken? Daar kan misschien ook de oorzaak nog liggen, dat ze dan in een diepe slaap is en niet verder kan slapen door het wakker maken? Hier kwam ik zelf achter toen ik haar steeds vaker wakker moest maken en ik na de laatste fles soms 2 uur bezig was haar terug in slaap te krijgen. Toen heb ik haar gewoon een keer laten slapen en kwam ze alsnog wel in de nacht maar pas wanneer zij de fles zelf wilde.

Deel Deze Pagina