Hallo, Mijn dochtertje is nu 3 maanden oud. Al vanaf dat ze een week of 3-4 oud was sliep ze door van 23.00-6.00 uur. Heerlijk dus. Kort daarna begonnen de slapeloze nachten en ellende ze bleek reflux en koemelkallergie te hebben. Vanaf toen kwam ze iedere nacht om 4.00 uur. Daarna heeft ze voor de reflux en koemelkallergie nog 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Die hadden weer een totaal andere schema. Nu is ze 1,5 week thuis het gaat weer stukken beter met haar en de reflux en koemelkallergie lijken onder controle. Kind had totaal geen ritme meer door alles lijkt me ook logisch dus we zijn nog naar een ritme aan het zoeken. Uiteindelijk heb ik sinds een paar dagen ons oude ritme maar weer opgepakt waar ze het het beste op deed van voor dit alles begon. 11.00-15.00-19.00-23.00 en dan kwam ze vaak rond 6.00 uur De eerste dagen dat ik dit schema hanteerde bleef ze om 4.00 uur komen, goed dachten we ze moet haar ritme weer oppakken. Maar nu komt het ze gaat sinds 2 dagen al rond 19.30 uur de nacht in ze valt na de fles van 19.00 uur als een blok in slaap. Prima natuurlijk maar de fles van 23.00 uur krijg ik er nog maar voor de helft in ik kan doen wat ik wil krijg haar ook wakker maar halverwege begint ze te kockhalsen en krijg ik er geen druppel meer in. Met gevolg dat ze rond 3.00 uur dus weer voor een voeding komt. Ik weet het even niet meer wat moet ik hier nu mee? Zit er even doorheen en alles van de afgelopen weken beginnen me aardig op te breken. Krijg er gewoon totaal geen ritme meer in....... Iemand iedeeen of tips? Hoop niet dat het een onbegrijpelijk en onsamenhangend verhaal is geworden.
Hadden wij ook met mijn zoontje alleen die was wel wat ouder. Ik zou dan gewoon even aan CB of iets vragen of ze toch al wat rijstebloem door de fles mag hebben. Dan kun je dat toevoegen aan de fles van 19 uur en hopen dat ze het daarmee wel red. (Als die fles van 23 uur al mag komen te vervallen door haar gewicht, dat zou ik wel even navragen). Anders zit er niks anders op dan toch steeds wakker maken, misschien anders rond 22 uur proberen of ze dan misschien nog niet in de hele diepe slaap is?
bedankt voor je reactie. Rijstebloem krijgt ze door iedere fles i.v.m. reflux ze krijgt ontzettende diarree van nutriton dus moesten we van de kinderarts indikken met rijstebloem. Daar zit het probleem dus ook niet Misschien is 4 voedingen wel een idee want ze komt namelijk overdag niet zelf voor haar flesje alleen in de nacht dus. De laatste fles heeft ze om 17.00 uur gehad ga gewoon om 22.00 uur haar laatste voedingen 240 aanbieden en kijken wat ze ervan opdrinkt en zien wanneer ze vannacht komt. Weet namelijk niet of ze al toe is aan 4 flesjes kwa gewicht zou ze het al mogen. Iemand anders nog een idee hoe ik dit aan kan pakken?