Hoelaat groente?

Discussie in 'Voeding' gestart door Appel en Peer, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    hahaha!

Maar ehumm ze zeggen toch niet voor niks op het CB dat 3 flessen voldoende is.. als ze maar aan de 500 ml per dag komen!
    Misschien heb ik dan een verkeerd CB maar hier hameren ze er juist op op die bijvoeding en dat er best dan een fles mag afvallen... Maar goed dat zal wel verschillend zijn!

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hahaha, maar daar is toch ook helemaal niks mis mee? Gewone melk dan. Ik drink ook nog steeds elke dag melk, 's ochtends bij mn onbijt en 's middags bij mn brood.

Over het CB gesproken: Hier vonden ze bij 6 maanden dat ik nog steeds de vierde fles mocht geven. Dus ik bleef dat doen, totdat Sven steeds meer liet staan.
    Nouja, beetje zonde van de melk dus dan een flesje eraf hoor.

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, nee, ' normaal' melk niet, ik slobber ook liters weg per week :)

Jelmar zit nu soms op 3, soms op 4 flessen... verschilt hoe veel hij eet van z'n andere eten, hoe laat hij slaapt, hoe lang hij slaapt etc.... sowieso om 8uurfles180cc na z'n ochtendut fruit met wat thee, om 12uur half 1 1 boterham met 150cc en dan 's middags koekje/soepstengel met diksap en soms dan nog een klein flesje, maar soms ook niet afhankelijk van hoe laat het dan is aangezien hij om 17.30z'n warme hap alweer krijgt

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Normale melk voor een mensenkind blijft toch echt moedermelk, neem aan da tje daar geen liters van wegdrinkt? :p

En schijnbaa rverschilt het dus wel per CB. Het mijne hamert er namelijk op dat je de eerste maanden absoluut niet minder voedingen mag geven. Nu is het volgens hun belangrijk dat ze aan verschillende smaken wennen, maar genoeg melk blijven drinken. Met de tijd verandert dat, zo'n beetje zoals volgens mij zogelukkig al opperde.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dus jij hangt nog bij je moeder aan de borst? Wat een productie, haha;):p

Normale melk voor een mensenbaby is mensenmelk.
    Normale melk voor een runderkalf is rundermelk.
    Maar jij mag van mij rundermelk voor een mensenbaby 'normaal' vinden hoor, haha

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat zeg ik: steeds rustig aan een fles eraf.

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

gelukkigd bedoelde jij wel wat ik begreep....8)

Deel Deze Pagina