Hoe lang hebben jullie de box gehouden? Mijn zoontje speelt/dut er al lang niet meer in maar ik vind het handig om hem er in te zetten als ik even moet dweilen (ivm gladheid en in de weg lopen), of wanneer hij echt heel stout is geweest.. waar laten jullie je kind als je even zoiets moet doen als dweilen? ik kan het niet tijdens zijn slaap doen, alles is gelijkvloers en dan wordt hij wakker..
Ik vind de box zowieso geen straf plek. Hier is de box sinds een week of 2 weg maar hij werd al een maand of 3/4 echt niet meer gebruikt en daarvoor minimaal. Ik dweil etc als hij slaapt maar als dat geen optie is kun je hem misschien op zijn kamer laten spelen of in zijn kinderstoel zetten?
bij de oudste is tie met 10 maanden weggegaan, maar deze meneer is nu al een stuk bewerkelijker, dus ik denk dat we die nu wat langer nodig gaan hebben
Hier speelt ze af en toe nog wel in de box, maar ik ben 'm zat. Hij staat niet echt in de weg ofzo, maar hij neemt toch wel veel ruimte in beslag. Ik ga 'm dit weekend weghalen en er een speelhoekje van maken.
Ik laat hem voorlopig staan. Handig als hij even veilig moet zijn als ik even weg moet lopen ergens voor.
De box als strafplek en als speelplek gebruiken lijkt mij zelf niet handig. Hier staat de box nog wel. Bij dochter werd hij met 1 jaar al tijden niet gebruikt, nu een 2e zetten we er toch wat sneller in ( Anders hangt hij zo aan je voeten tijdens het koken... ) Ik denk dat hij na onze vakantie ( een maand weg, geen box daar ) weg gaat. Dweilen kan ook als uk in kinderstoel zit.
Hier hij al een maand ofzo weg. Hij zat er nooit in. Dweilen doe ik als ze slapen of weg zijn (1x in de 2 weken begin ik wat later met werken), straf heb ik andere methodes voor.
Mijn zoontje vind het prettig in de box te staan als ik ga stofzuigen. Op een of ander manier vind hij het prettig, voet hij zich veilig en lacht en brult mij tegemoet. Maar als er geen stofzuiger in de buurt is, dan is het echt drama. Dus dan gaat hij er ook niet in. En nu staat hij er eigenlijk alleen maar voor ons nieuwe kindje.
Hier is hij nu zo'n 1,5 maand weg en we missen hem niet. Nou hebben we alles zo staan dat hij er niet veel kwaad mee kan doen. Toilet doe ik met de deur open en verder kan hij best zijn gang gaan beneden. Er zijn dingen waar hij van af moet blijven maar als hij er toch even aan zou zitten is dat geen ramp.
Mijn dochter gaat er ook nog in soms met stofzuigen en dweilen, of soms tijdens het koken. Vandaag lag ze er zelfs een uurtje te slapen (is echt uniek, heeft ze misschien 3x gedaan in haar leventje!). Dus hier blijft hij nog even staan!
Hier al weg.. Hij is zo bewegelijk en zat constant vast of gefrustreerd .. Dweilen doe ik als ze op bed liggen
De mensen met dreumesjes die ze in de box zetten tijdens het koken omdat ze aan je benen hangen: vinden ze dat oké dan? Gaan ze dan lief in de box spelen? Als mijn kleine man aan mn benen gaat hangen tijdens het koken dan is er dus helemaal niets wat m meer interesseert en krijg ik m echt nergens mee stil. In de box zetten zou garant staan voor keihard krijsen. Hij heeft overigens nooit langer dan 5 min in de box willen spelen.
Vanaf dat hij 6 maanden was zat hij er heel af en toe nog in en met 8 maanden hebben we 'm opgeruimd. Ik vond/vind het een onding. De eerste periode is het makkelijk, maar vanaf 't moment dat hij kon rollen, tijgeren, kruipen ging hij op de grond. Lekker veel ruime en genoeg te ontdekken. Eerst op een dik kleed en daarna weggehaald, effect had dat toch niet toen hij begon te tijgeren.
ik zet de jongste ook in de box tijdens het koken en dat vindt ze helemaal oke.... De tv hangt nl. recht tegenover de box Tja, pedagogisch niet echt verantwoord maar hier kan tenminste wel rustig gekookt worden We eten vaak laat, dus sesamstraat komt voor ons op een goede tijd Het is eigenlijk ook het enige moment dat ze nog in de box zit staat en/of speelt, als de tv aan staat.
Denk dat bij de oudste de box op 14-15 maanden is weggegaan. Hij kon al een tijdje zelfstandig stappen en box werd als opslagruimte voor speelgoed gebruikt. Nu weet ik het nog niet goed. Is wel handig om haar even in te zetten om m'n tanden 's morgens snel te gaan poetsen. Want hebben ook een hond. Maar sinds ze kan kruipen wil ze er niet meer zo graag in alleszins.
Wij hebben de box afgelopen week weggedaan. Zoontje (5 maand) zit er nooit in, was meer een opslagplek voor speelgoed. Weg ermee dus, vind de box echt een sta in de weg ding
Als ik echt even iets moet doen zonder dat hij in de weg loopt, zet ik hem even in de stoel met iets of voor de tv. Dit komt eigenlijk maar zelden voor want ook met koken is hij vaak lief aan het spelen (gaat hij tafel dekken enzo).
Is al weg sinds 6.5mnd... denk bij volgende dat ik hem niet eens neerzet... Heeft er in totaal 5u ingelegen/gezeten dus totaal nutteloos