Newborn wil niet drinken.....

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door 1eKruimeltje, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een vraag voor mijn vriendin......Haar zoontje wil niet drinken of snapt niet hoe.... De kleinste speen lijkt hij niks uit te krijgen. Grotere speen proberen of met een spuitje. Iemand tips

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    hoe oud is haar zoontje dan? hoeveel krijgt hij per dag binnen?
    ik zou eens een andere fles proberen, hier ook eerst de Avent en Difrax geprobeerd en toen de dr Brown ontdekt waar ze wel goed uit dronk.
    bij de andere flessen liet ze zo het melk langs haar mondhoeken eruit lopen.

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Weet je zeker dat het ventiel open is? (of in de speen, of bij difrax die in de bodem van de fles) en dat het speengaatje wel open is? Krijgt ze er zelf iets uit als ze het probeert?

Idd, andere flessen uitproberen... Wij gebruiken de tommee tippee met variflow speen. Difrax en Avent snapte ze allemaal niet, maar ze was toen al wel wat ouder en had eerst borstvoeding gehad. Weet niet of dat uitmaakt.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat zegt de kraam of de verloskundige? Heeft hij dit ook als hij gewoon aan de borst gaat of alleen maar met een fles? Is er al een lactatiekundige bij geweest?

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Toch even reageren...NIET iedere baby drinkt "gewoon" aan de borst...

TS, inderdaad een andere fles proberen..meestal werkt dit wel. Of de fles door iemand anders laten geven.

6. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Allemaal bedankt voor de reacties. Met newborn bedoelde ik ook echt newborn want hij was pas een paar uurtjes oud. Hij heeft inmiddels al wat meer gedronken en zat waarschijnlijk nog vol van het vruchtwater. Ze gebruikt tot nu toe de avant fles maar wilde haar ook een difrax geven.

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als ze echt zo klein is waar is dan in godsnaam de vk/kraamverzorgende!?!!:$

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja, daarom vroeg ik ook al wat de kraam of vk zei! Beetje vreemd...

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ...

10. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze heeft ook de Vk gebeld gehad en die heeft alles uitgelegd. Nu doet hij het hartstikke goed. Bedankt allemaal ook namens mijn dinnie.

Deel Deze Pagina