Wie weet wat dit is?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elines, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Mijn dochtertjes is sinds gister ziekig. Het begon gister met koorts en weinig eten. Vanmorgen had ze ineens pukkeltjes op haar handpalm (rood met een geel puntje) en duim. Even vlug gegoogled voordat we naar werk gingen en het leek in eerste instantie op mond, hand, voetziekte. Maar gedurende de dag breidde het uit. Het zit nu op haar onderarmen, benen/voeten, rug en een enkel pukkeltje in haar nek/op haar gezicht. Ze lijkt ook last van haar mond/keel te hebben want ze wil wel drinken maar stopt na 2/3 slokken. Nu heeft ze alleen nog verhoging. Verder gedraagt ze zich niet ziek: ze is gewoon lekker vrolijk en levendig.
    Maar ik vraag me toch af wat het is. Ik vind het niet nodig om hiermee naar de huisarts te gaan (pukkeltjes zijn weg te drukken) maar morgen gaat ze naar de creche en zaterdag naar een verjaardag waar ook andere kinderen komen.
    Dus, wie herkent dit???
    bovenbeen.jpg
    knie.jpg

2. happymama

happymama Niet meer actief

Rwaterpokken ? Heb een dochter van bijna 3en een baby maar hier nog nooit gehad

3. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    waterpokken ??

4. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Waterpokken zijn meer blaasjes toch? Dat is het nl niet, meer kleine pukkeltjes.

5. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Volgens mijn zijn dat waterpokken. Bij mijn kinderen begon het ook met soortgelijke pukkeltjes daarna kwamen pas blaasjes.
    Heeft ze deze pukeltjes ook op haar hoofd (in de haren)? Zo ja, dan zijn het idd waterpokken.

6. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Nee niet in dr haren. Ook nauwelijks op haar hoofd. Meer benen en armen. Het zijn nog steeds geen blaasjes geworden en de koorts is gezakt. Wel duidelijk last van haar keeltje. Ik hou het dan maar op iets onschuldigs. Ze is nu naar de creche

Deel Deze Pagina