Ik ga voor mijn zus een leuke verjaardagstaart maken omdat haar dochter dit weekend jarig is, maar ik kan nergens leuke 'versiersels' vinden om de taart mee op te leuken; de AH - C1000 - Xenos - Hema...helemaal niets bijzonders! Wel leuke kaarsjes of strooisels, maar ik wil ook nog wat leuks om 'er in te prikken', ongeveer zoals op deze voorbeeld-taart. Wie heeft er ideeen waar ik zou kunnen kijken???
Bij ons verkopen ze die setjes met poppetjes (nemo, sesamstraat e.d) en balonnen los bij de bakker en de vlaaien winkel. En de Plus verkoopt hier die confetti versiersels en gekleurde hagel dingetjes.
Bij de bakker hier in de buurt verkopen ze het niet los, maar ga nog wel even bakkers bellen een paar dorpen verder op. De Jumbo, zit hier ook niet in de buurt, maar dan ga ik maar eens mijn boodschappen in een andere stad doen, haha! Bedankt voor de tip! En de Blokker...daar was ik helemaal niet opgekomen, dus ga ik daar vanmiddag ook maar een bezoekje brengen! Super!
Kijk maar even bij www.maakjetaart.nl Ik maak marsepijnen taarten en daar verkopen ze echt alles! Zo leuke dingen. Ze hebben een webshop en leveren best snel. Succes!
Bij algemene clubs heb je "de Taartdozen", dat zijn dames die taarten maken als hobby.... die kunnen je vast ook nog veel tips & tricks geven.
Ik weet niet in welk deel van het land je woont, maar als je in het zuiden woont zou je het eens kunnen proberen bij een carnaval- /feestwinkel. Die hebben dat soort spul vaak ook wel.