hoi, ik wil de komende maand eens ovulatie testen gaan gebruiken.. ik weet dat je ze niet met ochtendurine moet gebruiken.. maar nu hoorde ik van iemand dat je piek om te testen rond het middaguur ligt, klopt dat? dan moet ik dus op mijn werk gaan testen en dat lijkt me zo lastig.. ik heb een redelijk regelmatige cyclus van gemideld 28 dagen, op welke dag moet ik dan gaan testen? hoop dat iemand tips heeft! alvast bedankt!
Ik test zelf meestal als ik uit mijn werk kom rond een uur of 4 half 5 en dat ging prima. Welke dag je moet beginnen weet ik zo niet, maar als het goed is staat dat ook op de bijsluiter OT. Wauw jouw pendels! Ze zijn wel eensgezind he Spannend!
ja, als je die pendels mag geloven.. maar ik moet eind van de week ongi worden en voel hem al aan komen geloof ik.. dus dan vallen die met de test al af.. ik ben altijd om half 6 pas klaar met werken.. en je moet ze wel op hetzelfde tijdstip doen denk ik he? ik zal eerst de gebruiksaanwijzing eens goed lezen dan, ik krijg ze morgen binnen als het goed is!
Als ik het goed heb word LH gedurende de dag aangemaakt, dus tegen 6 uur testen kan denk ik prima En ik voel me ook al de hele dag alsof ik ongi ga worden.. Nod is morgen of woensdag maar ik probeer positief te blijven, je weet maar nooit!
Volgens mij heb ik gelezen dat je het beste tussen 11.00 en 20.00 kunt testen; dus 18.00 uur kan prima! Doe ik zelf ook...red het anders echt niet met werk (moet er nu nog tegen racen ) Succes!