Luierbroekjes voor de nacht

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Bones, Aug 12, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bones

Bones Actief lid

Jun 12, 2015
    281
    80
    28
    Welke luierbroekjes gebruiken jullie voor de nacht. Mijn zoon is 11 en rond de 35 kilo. Heb al drie soorten geprobeerd maar is nog elke ochtend nat. Ik heb de kruidvat pyjama broekjes maat 8, de grootste van de huggies dry nights en abena junior pants.
    Heeft iemand nog ervaring met een ander merk?

2. Shalom

Shalom Niet meer actief

#2 Shalom, Aug 12, 2024
    Last edited by a moderator: Aug 12, 2024
    Dry nites Teen.

Bamboo Dreamy (Large)

(Edit, maar wel voor een jonger en lichter kind. De Bamboo gekregen van iemand die het medisch ontving en overhad die viel groter dan de teen van Dry nites).

3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Mijn zoon van 15 en 1m85 + draagt deze in maat M3 (3 staat voor de hoogste absorptie) in de nacht. Overdag draagt hij ander incontinentiemateriaal (beperking): https://www.abena.nl/product/abena-pants/?_gl=1*ocja07*_up*MQ..*_ga*NDI1MTEyMzUyLjE3MjM0NzAxODM.*_ga_5L4C3Y519Z*MTcyMzQ3MDE4Mi4xLjEuMTcyMzQ3MDE5Ni4wLjAuOTc3MjQyMzIy

Mijn dochter heeft ook een beperking, is 9 en 28 kilo en draagt XS van dat soort broekjes, dus ik denk dat zowel een XS als S de beste maat zou kunnen zijn. Dochter heeft overigens ook de junior pants, maar de niet junior in xs heeft een breder stuk tussen de benen, waardoor ze er minder snel langsheen lekken in mijn ervaring. En als de S2 zou passen, dan absorbeert die ook nog een stuk meer.

Share This Page