Hoelaat schiphol?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tweekids, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    We gaan dinsdag met vakantie naar Turkije:)
    We vliegen om 11:15 , en gaan met de trein vanuit Apeldoorn.
    Het is 1 uur en 9 minuten met de trein.
    We checken online in op maandag.
    Maar hoelaat moeten we nou daar aanwezig zijn? Voor koffers enzo.
    Vriend zegt pas om 9 uur, mijn moeder zegt 8 uur en ik weet het niet:p
    Trein gaat ieder halfuur.
    Hoe ver van te voren zijn jullie aanwezig als jullie al online ingecheckt hebben?

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Bij vluchten binnen Europa raden ze 2 uur op voorhand aan. Bij vluchten buiten Europa 3 uur.
    Ik zou wel zeker zijn dat je een trein optijd pakt ivm eventuele vertraging.

edit: toen wij een paar weken geleden vlogen had ik nog wel wat werk met zoontje verschonen vlak voor we het vliegtuig in gingen, nog even wat eten, bagagecontrole etc. Ging nog best wat tijd in zitten met een kleine erbij. Dus ik zou iets meer dan 2 uur op voorhand ideaal vinden.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je online incheckt is 2 uur van tevoren aanwezig zijn ruim voldoende. Alleen omdat je met de trein gaat zou ik wel een half uurtje extra nemen.

Wij vliegen zaterdagnacht om 4.00 uur, we gaan om 00.30 hier weg, het is een uur rijden, maar omdat we nog naar lang parkeren moeten ben je ook zo een half uur verder. Dan zijn we als het goed is rond 2.00 uur op Schiphol, moet zeker 's nachts als er niemand is ruim op tijd zijn.

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    9 uur is prima. Maar zou een buffer inbouwen voor het geval er iets onderweg met de trein gebeurt, je weet maar nooit.

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Als wij online inchecken, dan zijn wij er 1,5 uur voor vertrek. Direct koffers droppen en door de douane. Even winkeltjes checken, maar ook weer niet te lang met de kleine. En dan hop richting vliegtuig.

Deel Deze Pagina