Knokke of Brugge?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Roxyroxx, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Manlief en ik willen in juli een weekendje weg. Vrijdag vertrekken, zondag weer naar huis. Nu zijn we aan het twijfelen over Brugge of Knokke. Zijn er hier meiden die een van de twee steden echt aanraden? Of zelfs een goed hotel kunnen aanraden? We willen even lekker met zijn tweetjes erop uit, mannetje blijft lekker bij opa en oma, dus we zoeken een stad waar we lekker kunnen slenteren, winkelen en eten, gewoon genieten met zijn tweetjes.

Tips zijn welkom!!

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Knokke is echt een badplaats, vond ik leuk voor een dagje maar niet meer dan dat. Brugge is echt een slenter, eet en winkelstad. Dus ik zou voor Brugge gaan!

3. Roxyroxx

Thanks! Ik was ook echt aan het twijfelen of Knokke leuk genoeg is voor 3 dagen... Denk dat we dan maar Brugge gaan kiezen en dan bij goed weer dagje naar Knokke!

4. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    zeker weten Brugge. Knokke is leuk voor een dagje uit, niet voor een weekendje weg.

5. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Zover liggen ze niet uitelkaar je zou dus in allebei een dag kunnen spenderen. Ik ben dol op allebei deze steden maar enkel in t voorjaar, in de zomer vind ik Knokke veel te druk
    Bootje varen in Brugge en lekker gebouwen bekijken maar shoppen doe ik liever in Knokke :)

6. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Zeker Brugge! Hele leuke stad!

Ik heb in dit hotel geslapen, erg mooi en verzorgd!

Home

7. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Zeker weten Brugge. Knokke is pure kak. Veel rijke mensen, dure winkels en restaurants, leuk om eens te zien maar meer ook niet. Wil je wel naar een badplaats in Belgie, ga dan naar Blankenberge.Ga je voor gezelligheid en romantiek ga dan zeker naar Brugge.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Brugge for sure. Knokke is duur en veel mensen doen uit de hoogte, bleh.

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Knokke laatst geweest en dat was ook meteen de eerste en de laatste keer. In 20 minuutjes wel gezien en dat strand is ook niet echt je van het! Dus Bruggge it is!!!

10. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Als bruggeling zou ik zeggen Brugge. Maar om eerlijk te zijn,zo ver ligt knokke niet van brugge. Dus als je zin hebt zou ik zeker gaan! Is volgens mij max 20min rijden. En het is wel zo dt veel toeristen uit de hoogte doen in Knokke. De meeste knokenaren zijn doodgewoon,het zijn gewoon die toeristen die zo overdreven doen. Heb jaren in knokke gewerkt als jobstudente en pfff..sommige dachten vlot frans te praten,maar er stond serieus wat haar op!

11. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Brugge veel gezelliger.

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Je kan ook een weekendje Brugge doen en dan aan 't eind effe een uurtje of 2 gaan uitwaaien in Knokke (of een andere badplaats).

Geniet ervan!

13. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik zou zeker en vast voor Brugge gaan. En zoals al eerder gezegd werd, misschien op het einde van het weekend nog even uitwaaien in Knokke, is maximum twintig minuutjes rijden.
    Weet nu niet meer als je dit weekend ging of niet maar dit weekend wordt het prachtig weer. In dat geval moet je zeker eens 'de republiek' gaan opzoeken. Prachtig terras, lekkere hapjes en fantastische cocktails!

14. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Brugge! Mooi, romantisch, gezellig... Prachtige stad!
    Wij hebben hotel The Pand geboekt voor de trouwdag van onze ouders, prachtig hotel in een rustig deel van het centrum.
    Veel plezier!

15. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Brugge! Wij zijn vorig jaar een lang weekend geweest .... En zaten dichtbij in een van der valk hotel kan alleen niet meer op de plaatst naam komen...

16. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Oostkamp ;) .... Perfect hotel!

17. Roxyroxx

Thanks meiden, Brugge it is! Ik zal alle hotels die hier voorbij zijn gekomen eens doornemen :D!

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Het hotel in oostkamp zou ik persoonlijk niet doen, best ver van het centrum en aan een drukke weg. Genoeg heerlijke b&b's!

19. Roxyroxx

Maar we gaan met auto dus wat dat betreft kan het prima. Ik moet zeggen heb het hotel even bekeken ziet er erg mooi uit, en centraal... Vind het toch wel een goede optie, plus het blijft van der valk ook altijd wel goed.

20. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Je bent er zo met de auto en genoeg parkeerplaatsen in brugge zelf ... Mooie ruime kamers wij hadden comfort en naast een campingbedje en een extra 1 persoonsbed was er nog.ruimte.genoeg over! ... Het is ook echt wat je verwacht van van der valk (ohhh t ontbijt! Jummm ;))

Deel Deze Pagina