Hallo, Ik wil deze zomer graag met onze tent gaan kamperen. We weten nog niet precies waarheen dus wachten op DE tip. Misschien ergens in Frankrijk of Duitsland. We willen niet al te ver hoeven reizen dus max zo'n 1000/1200 km. We willen graag op een mooie camping, ergens waar het in de periode augustus/september mooi weer is (voor zover je dat kan voorspellen), aan een meer/rivier/beek/zee waar we kunnen zonnen en zwemmen, wellicht met een zwembad op de camping, het liefst in de buurt van een dorpje met supermarkt en een weekmarkt en op de camping mogelijkheid om vers brood te halen 's ochtends. Ik ga met m'n vriend (ik 31 hij 30) en we hebben (nog) geen kinderen. Wie heeft voor ons een leuke tip?? Groetjes Claudia
De dordogne iets voor jullie? deze 2 voldoen aan je eisen Camping Dordogne - Camping Périgord - CAMPING LE CAPEYROU entre Sarlat la Canéda et la Roque Gageac. Attracties in de omgeving op Camping, Dordogne, Frankrijk | Camping 3 étoiles Dordogne Périgord Brantôme Peyrelevade, Campings en Dordogne
Bedankt voor de tip, dit lijkt me wel wat, vooral die tweede camping, erg leuk! Nu hopen dat vriendlief dat ook vind hahaha Ben jij zelf al op een van de campings geweest?