hoi, ik heb van de week een fopper gekocht van bibi, kom ik thuis, wil hij die speen niet! gooit m steeds uit bed op de grond en wordt nog kwaaier, ik m omspoelen en uitknijpen, en dacht wat voelt die speen stug! kijk ik op de verpakking, is ie "extra sterk" mijn vraag dus (inmiddels heeft ie m geaccepteerd) omdat ie wat harder is, zou dit kwaad kunnen voor zijn tandjes en de stand ervan?
Geen idee, wist niet eens dat het bestond eigenlijk... Van de ene kant lijkt me het wel dat het meer kwaad kan voor de stand van de tandjes omdat het niet goed meebuigt als hij erop zuigt. Staat er niks van op de verpakking of ergens op internet?
Ik heb even gegoogeld en er staat dat de bibi extra sterk speciaal is voor kindjes met tandjes vanaf 6 maanden... Ik had er nog nooit van gehoord!
nee ik ook niet, maar het stond dus ook op de verpakking, het is geen massieve speen, alleen wat harder. weet dat difrax wel massieve spenen heeft, en dat lijkt me dus helemaal niks....
Volgens mij maakt het niet uit Yeline heeft allerlei soorten spenen ook de masieve van Difrax ze pakt ze gewoon allemaal hier geen problemen.