hoelaat sta je op en hoelaat ga je naar bed...

Discussie in 'De lounge' gestart door Yasmintje, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    vanaf komende week gaat het vroeger worden omdat ik aan t werk ga...en het werk is niet naast de deur!heb elke dag een ander rooster (onderwijs) dus moet nog even kijken hoe laat maar ik denk dat het zo rond half 7 moet zijn...

dan zal ik mijn ritme wat moeten veranderen, ik ben totaal geen ochtend mens maar juist avond mens!!!

2. Linana

Linana Niet meer actief

Ik hou van uitslapen, maar dat lukt me niet echt meer. Zelfs al gaat er geen wekker, dan nog ben ik rond 9 a 10 uur wakker (zoals vandaag 9.16 uur)

Doordeweeks ga ik meestal rond een uur of 11 slapen, maar in het weekend lig ik er soms om 2 uur in en soms ook al om 10 uur. Hangt ervan af :p en er is geen touw aan vast te knopen haha

Oh ja doordeweeks gaat de wekken om 6.40 :(

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Door de week gaat om 5.55 uur de wekker. En dan ga ik rond 21.30-22.00 naar bed. In het weekend opstaan als S. wakker is meestal tussen 8.30 en 9.00 uur. Naar bed dan wisselend. Kan heel vroeg zijn, kan ook later zijn.

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Meestal doe ik om 23.30 het licht uit en om 7 uur sta ik op.

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen wekker hier, heerlijk! Sommige dagen (zoals morgen) moet ik wel om 9 uur de deur uit, dan gaat de wekker om half 8 en dan sta ik rond 8 uur op (ben echt geen ochtendmens, maar dan heb ik tenminste nog een uur om aan te kleden etc)

Dagen zonder wekker ga ik rond 1 uur naar bed en sta ik rond 9-10 uur op, met wekker rond 12 uur

6. Bri

Bri Niet meer actief

Door de week gaat de wekker om 6.30, in het weekend worden we gewekt door de kinderen. Meestal om een uur of 7. Tegenwoordig kunnen we dan nog een uurtje snoozen omdat ze zelf gaan spelen, wat een luxe.
    Ik ga meestal rond 23 uur naar bed, alleen als ik erg moe ben ga ik nog wel eens een uurtje vroeger.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ga rond 22.00 naar bed en kom er op werkdagen om 7.00 uit. Maar dan ben ik al wel minstens een kwartier wakker, want vanaf 6.45 mag onze zoon bij ons in bed komen liggen. We hebben voor hem zo'n kidsleep wekker. Echt ideaal! Hij weet nu wanneer hij eruit mag en wanneer hij zich nog even moet omdraaien om verder te slapen. En dat doet hij meestal ook braaf, 't schatje. Anders kon het ook wel half 6 zijn dat ie naast ons bed stond.

Op de dagen dat mijn man werkt en ik vrij ben, word ik wel om 6.45 gewekt door mijn zoon, maar neemt mijn man hem mee ontbijten en kan ik nog even blijven liggen. (En op zijn vrije dag als ik werk, zijn de rollen omgedraaid.) In het weekend en vakanties slapen we om-en-om uit. En ik ga ook regelmatig 's middags mee naar bed. Ik heb gewoon veel slaap nodig, altijd al gehad. Negen uur is eigenlijk het minimum.

Deel Deze Pagina