Ik ben benieuwd hoe laat jullie naar bed gaan? In navolging op mijn topic doe jij een middag dutje? Denk soms wel eens dat ik de enige ben die vroeg ze nestje opzoekt.
er zijn meerdere mogelijkheden ook omdat je nog een kleine erbij kan hebben. Ik heb 1 kindje maar ben rond deze tijd zo gaar dus ik duik zo me bedje in om tegen half 7 weer wakker gemaakt te worden door mijn dochtertje.
ik ga naar bed als ik moe ben. De ene keer is dan 21 uur en de andere keer is dan 1 uur snachts Ook afhankelijk van de diensten die ik werk....
Hier tussen 23uur en 1uur s nachts. Op mijn werkdagen sta ik dan tussen 6.30 en 7uur op. Op andere dagen rond 8.30uur. Kinderen slapen gelukkig altijd uit.
Meestal rond half 11 of 11 uur. De kids worden meestal rond 7:30 wakker. (Ik heb ook niet heel veel slaap nodig). Eerder naar bed gaan heeft ook geen zin, want val dn gewoon echt niet in slaap....
Rond 1 uur. 's Ochtends om 7.30 opstaan en soms 's nachts nog een voeding voor de jongste (kindje van 4 en eentje van 10 maanden).
tussen 9 en 10 (een heel enkele keer half 11) heb een zoon van 2.9 jaar. mijn vriend staat om de week in de nacht en dan lig ik vroeger in bed. nu zit ik al een half uur moed te verzamelen mijn tanden te gaan poetsen. had vroeg in bed willen liggen, maar geen zin om op te staan. ik heb dus niet gestemd, mijn optie is er niet. wij staan op tussen half 7 en half 8. hij wordt nog wel geregeld meer of minder wakker van dromen of uit zichzelf en dan wordt ik ook wakker en geef hem dan een aai en een knuffel en dan slaapt ie weer verder. meestal tussen 4 en half 6 is hij wat onrustig, dus vanaf die tijd slaap ik niet echt meer maar doezel wat.
Ik tussen 22:30 en 23:00 en ga dan nog lezen in bed (max een half uurtje). Ik heb twee kids.. gelukkig zijn dat erg goeie slapers en kan ik meestal blijven liggen tot 7:30 minimaal.
tussen 22.00- 01.30, afhankelijk van weekend of niet meestal, doordeweeks ga ik er om 5.20 a 5.30 uit.shannon komt vaak nog s nachts om 2 of 4 uur.
Ik/wij gaan over het algemeen wel na 22.00 uur naar bed. Een heel enkele keer liggen we er om die tijd al in, maar gebeurd niet vaak. Meestal gaan we zo ergens rond 22.30/23.30 naar bed. Smorgens om 06.45 gaat de wekker weer, soms zijn we zelf al eerder wakker of is een van de kinderen al eerder wakker. Zo zijn we ook snachts nog weleens wakker, of voor de kinderen of om andere dingen. Snachts dus soms best 'weinig' slaap, maar daarintegen doe ik dus inderdaad wel geregeld smiddags even een dutje mee met de jongste als de oudste op school zijn . Wat ik merk is dat ik sinds wij kinderen hebben echt veel meer slaap nodig lijk te hebben dan voor die tijd. Toen maakte ik ooit nachten van 5/6 uur en had daar echt totaal geen problemen mee, middagdutjes moest ik niet aan denken, nu zeg ik weleens ik kan niet meer zonder haha. Liefs Hanneke.
Meestal voor half 10, soms wat later. En soms blijf ik op ons bed liggen, en brengt papa de oudste naar bed nadat ik heb voorgelezen. Heerlijk om soms tegelijk met de kids te gaan slapen tussen 7 en 8.
verschillend, de ene keer ben ik zo moe en duik ik samen om 19.30 met de kids in bed, maar meestal is het 22.00
Tussen 0.00 en 1.00 uur. Neem me altijd voor vroeger te gaan maar lukt me niet hihihi! Dochter is rond 8 wakker. En ik ben zwanger van nr 2. Als ik werk en heb vroege dienst sta ik 5.30 op.
meestal rond 21.45 naar boven, douchen etc en dan liggen we er rond 22.15 in. Maar het zou beter zijn als we vroeger gingen. Afgelopen maanden zijn de meiden veel aan het spoken geweest snachts dus we zijn aardig geradbraakt..
Tussen 23.00 uur en 00.00 uur, en dan om half 7 weer op. Is gewoon te laat maar op de een of andere manier lukt het me niet om eerder naar bed te gaan In het weekend is het vaak 00.30 uur.