Op zaterdag rond 18:00 uur de eerste echte wee en ik mocht het glibberige warme huilende kleine moppie in mijn armen nemen om 0:10 op zondag.
Heeii heeii, 1.Mijn vliezen zijn gebroken om 3uur snachts, ik had toen wel onregelmatige weeen die niet pijnlijk waren( steeds harde buiken ma voelde er bijna niks van) gedouched en ik bed gaan liggen werd om 7uur met pijnlijke weeen wakker 8 uur had ik 5 cm ontsluiting, om half 12 kwam vk en had ik 7cm en zijn we meteen naar zh gereden! om 13.46 was hij geboren. 2. Die is pas net onderweg dus dat duurt nog wel even
Mijn vliezen braken rond 18.00. 's Nachts kreeg ik onregelmatige weeën, die 's ochtends regelmatig werden. Onze zoon is rond 11 uur 's avonds geboren.
vrijdagochtend 6.30 gebroken vliezen nacht vrijdag op zaterdag 5.00 eerste wee ze was er om 8.51 zaterdagochtend!
Rond een uur of 3 's nachts weeen, 's ochtends rond een uur of 9 vliezen gebroken, om 17.28 was ze er.
Bij mij braken de vliezen om 23:00 uur, en om 23:15 uur kreeg ik de eerste wee. Om 02:45 uur had ik volledige ontsluiting, en om 4:01 uur is Imee geboren!
bij mij brak mn vruchtwater om 3 uur snachts, en de weeen zetten goed door om 16 00 uur en om 21.15 was onze spruit geboren!
Ik werd op zondagochtend 08.30 wakker met lichte w-en, deze werden gedurende de dag sterker. 's-avonds om 11 uur had ik 1 cm ontsluiting. Om 04.00 uur 's-nachts heeft de verloskundige de vliezen doorgeprikt omdat ik toen nog maar 3 cm ontsluiting had. Om 06.23 is onze dochter geboren.
Toch wel het meeste in de laat op de avond of in de nacht... Raar is dat... Is daar een verklaring voor?
ja echt heh haha de vergelijking van dieren wordt er vaak bij gebruikt... Wanneer een dier zwanger is(en op bevallen staat), en er dreigt gevaar dan "stopt" de bevalling ook even en gaat pas verder wanneer de kust weer veilig is en alles rustig is
10.00 vliezen braken 10.30 weeen om de 2 minuten 14.30 persweeen, maar nog maar 7,5 cm ontsluiting 15.45 mocht ik eindelijk mee gaan persen met mn persweeen 16.19 dochter geboren
Om 06.00 uur hele lichte weeen. om 12.30 gestript en iets sterkere weeen. Om 15.30 vliezen gebroken, meteen hele sterke weeen. Om 17.00 persweeen, om 17.30 is mijn zoon geboren.
's morgens bij het opstaan, weet niet meer precies hoe laat, tussen 8 en 9 uur. 20.00 is onze dochter geboren.