Winnie the Pooh kamertje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mariekebalm, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Nou, bij ons wordt het dus een Winnie kamer, mijn moeder heeft zoveel winnie spulletjes meegenomen dat ik er niet meer omheen kan, hahahaha...Maar nu vraag ik me af wat ik verder ga doen met de kleuren, heeft iemand misschien ook een kamer met veel Winnie spulletjes (foto's) en tips?

Marieke

2. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Je kan bij Praxis van die Pooh dingen kopen die je op muren/deuren etc. kan plakken.

Succes!

Groetjes Cindy

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hihi..ik weet niet of ze in frankrijk ook een praxis hebben.

Kwebbel

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    De oudste van ons had een Pooh-kamer in ons vorige huis. We hadden de muren zachtgeel de stijlen en kozijnen Pooh-rood (kleur van zn truitje) en de deuren enz Pooh-geel. Zag er echt heeeeeeeeeeeel leuk uit :D En verder accesoires natuurlijk en een zelfgemaakt Pooh-bed in diezelfde kleuren verf :)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    geen praxis maar genoeg van zulke winkels waar ze dat ook evropen hihi...... hebben ze ook erg leuk spul! hihi

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ja, moet maar ff kijken...Heb net leuke gordijnen gezien in de castorama folder, is een soort praxis hier...Geen Winnie, maar gestreept met geel rood groen blauw, lekker vrolijk! En wandlampjes in dezelfde streep...Moeilijk soms, heb het idee dat het als snel te jongensachtig wordt, met harde kleuren...Pffff

Deel Deze Pagina