Na anderhalf jaar zwanger en heb de pil zo'n 5 jaar geslikt. Vruchtbaarheidsprobleem lag bij mijn man overigens.
bij onze eerste zoon was het door de pil heen en na de zwangerschap heb ik ongeveer 1 jaar de pil geslikt en toen ik stopte was ik na 3 maanden zwanger
+/- 1 jaar aan de pil geweest (na verwijderen mirena), na stoppen met pil 1 x ongesteld geweest en was vervolgens meteen zwanger
Ik heb iets van 8 jaar onafgebroken de pil geslikt (microgynon 30), daarna 4 maanden andere ac toegepast, en in de 2e echte ronde was ik zwanger.
Ongeveer 8 jaar de pil geslikt. In augustus ermee gestopt om alles op gang te laten komen. Na 28 dagen mooi eerste maal ongesteld. Net voor de eisprong besloten om te oefenen, maar er niet van uitgaand dat het onmiddellijk zou lukken. Maar wel dus. Raak in de eerste ronde!
hier in de 2e ronde! (1e door de pil heen) maar in die 1e ronde konden we weinig tot niks doen, ant ik hd z'on vreselijk pijnlijke eisprng die maand, dus we hebben die dagen niet eens kunnen klussen dus voor mijn gevoel is dit een 1e ronde 2,5 jaar anticonceptie waarvan prikpil en pil en voor de geboorte van mn zoon denk wel een jaar of 13pil
8 jaar aan de pil vanaf dec 08 gestopt geen cyclus nu in de mmm helaas nog niet zwanger maar 2010 wordt voor iedereen ons jaar *je mag de moed opgeven, maar de hoop nooit verliezen*
7 jaar aan de pil geweest en in ronde 2 zwanger! (was wel al 6 maand van de pil af toen we begonnen met ronde 1)
6 Jaar aan de pil, 2,5 jaar anticonceptie d.m.v. staafje hormonen in mn arm, daarna 3 maande aan de pil. Ronde 5 raak
Bij onze eerste: vanaf 14de de pil geslikt, op 19de door het vergeten van een pil zwanger geworden.... Bijn onze tweede: 2 jaar de pil geslikt, 2de ronde raak! Liefs!