Zo'n 12 jaar aan de pil geweest geloof ik en de eerste keer was het in de 4e ronde raak (helaas mk), daarna meteen in de 1e ronde na de mk (weer een mk helaas) en nu in de 6e ronde, hopen dat het nu wel goed is!
Ik ben 15 jaar aan de pil geweest. Op 1-1-2008 gestopt en in januari 2009 zwanger, helaas werd dit in maart 2009 een MA. In september vorig jaar weer zwanger geraakt (zie banner)
9 jaar de pil geslikt en in de derde cyclus zwanger geraakt, ik had lange cyclussen van 60 dagen, dus ongeveer na 4 maanden was ik zwanger
7 jaar de pil gebruikt , 1e ronde zwanger alleen helaas een mk gehad . na curretage was het in de eerst ronde weer raak ! ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger groetjes
Vier jaar microgynon 30 geslikt en naar 11 maand zwanger, helaas een miskraam na 5,5 week en inmiddels 6 maand verder en nog niet zwanger.
Ik heb 6 jaar microgynon 30 geslikt en was in de 3e ronde zwanger, had ook gelijk een mooie cyclus 27-28-raak
Ik ben 8j aan de pil geweest, dan eerst paar maand 'ontpilt', en de eerste ronde dat we probeerden was ik zwanger Ik ben dus bij de heel gelukkigen, dat beseffen we heel goed
11 jaar aan de pil geweest en het was meteen de 1e ronde raak. Heb dus geen 'echte' menstruatie meer gehad na het stoppen. Ik dacht dat dit uitzonderlijk was maar volgens mij komt het best vaak voor!