Heey meiden, Misschien een beetje stom maar ik zie bij sommige iets staan van pendels.. Wat houdt dit in? Probeer me een beetje een weg te vinden om het forum, maar ik snap niet zo goed wat dat is Alvast bedankt voor de antwoorden! Oja, en ik sta altijd open voor mensen die ook willen kletsen over van alles en nog wat rondom zwanger worden! We zitten net in onze 2e ronde.. heb al een dochtertje.. Misschien een leuk idee om een kletsgroepje op te starten hihi Groetjes
Hallo, Welkom! er is een apart topic waar je kunt kijken. (pendels) Bepaalde dames laten op verschillende tijdstippen weten wanneer ze pendelen. Dit houdt in met behulp van een soort kristal dat ze vragen stellen, en dan naar de kant de pendel beweegt krijg je een antw. zoiets alvast, maar zowiezo meer info zie je daar, ook kun je ff kijken bij het begin topic van de administrator, dacht dat daar meer info in te vinden was. Natuurlijk hebben die dames ook wat voorwaarden waar je aan moet voldoen, bvb een maand lid zijn etc. want die dames krijgen soms 200 aanvragen in een dag binnen. daar ff checken alvast!!! Nog veel plezier hier op de pagina!