Succes IVF-behandeling na TP

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Jaycey, Mar 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Na de hoeveelste IVF-behandeling was je zwanger?

1. Meteen na de 1e behandeling

2. Na de 2e behandeling

3. Na de 3e behandeling

4. Anders

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn na een TP. Hoeveel behandelingen heb je moeten doorstaan? En als je een TP had van 2 embryo's, bleven ze dan allebei zitten, of uiteindelijk maar 1 of toch ongi geworden?

Groetjes, Jaycey

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik heb twee hormoonbehandelingen gehad.

Bij de 1e was ik niet goed ingesteld en duurde het rijpen van de follikels erg lang. Er kwamen ook geen bevruchtingen uit voort. :(

De 2e ging goed, maar de terugplaatsing van 1 super-emryo ging niet goed. Die wilde zich niet nestelen.

De 2 ingevroren embryo's zijn daarna teruggeplaatst en van eentje daarvan mogen we in augustus een stoere meid verwachten :D

Groetjes,
    Danielle

3. Lina

Lina Fanatiek lid

Aug 23, 2005
    1,089
    0
    0
    Heb 1 punctie gehad, daarvan is er eentje teruggeplaatst, helaas mk in de 6de week. Cryo tp gehad en daar is Glenn uit voortgekomen. We hebben er nu nog 7 in de vriezer.
    Officieel is het de eerste ivf, maar ik zeg 'altijd' dat het de 2de x raak was. Geen zin om te zeggen dat Glenn uit de vriezer komt. ;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi Jaycey,

Je kent mijn verhaal wel...maartoch heb ik voor 2 gekozen. De eerste behandeling was dan wel opgespliltst in 6x eigen cyclus maar verz. technisch en qua kansen telt hij als 1.
    De tweede behandeling heeft deze banner veroorzaakt...dusss.....2 in mijn geval.

Succes meid!

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaycey zoals je al wel weet (maar ik heb ook netjes de poll ingevuld) was het bij ons de 1e keer raak....1tje teruggeplaatst en hopelijk klopt daarvan straks een krachtig hartje!
    Voor jou...heel veel succes met de wachtweken..

Groetjes, Eva.

6. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ik heb gekozen voor de 1ste. Eigenlijk zou het de 2de zijn, maar gezien de eerste behandeling voor de punctie is afgebroken, tel ik die niet mee!.

Ik was dan ook zwanger na 1x en uiteindelijk niet goed gelopen, maar zwanger was ik wel.

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoi meiden. Me 1e poging is mislukt, maar als ik deze pol zie krijg ik weer meer hoop! Start CD2 met 2e poging ICSI, dus....DUIMEN! ;)

Liefs Marjo

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    Jaycey,
    zoals je weet was het bij ons ook de eerste keer raak.

Veel liefs lydia

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Sorry meiden ff off-topic!

@ Dushi....Dus me voorspelling van een meissie was juist? ;)

Liefs Marjo

10. Dushi

Dushi Niet meer actief

:oops:

Ben het je helemaal vergeten te vertellen... ik heb wel verhaal gedaan bij het forum over onderzoeken.....

Ja, je had het goed :D

We zijn nu ook op zoek naar een stoere meiden naam, want ik ben niet zo'n ballerina typje... maar goed, als 2e naam hebben we een hele mooie en mocht ze wel een zachtaardiger karakter krijgen, dan kan ze haar 2e naam aannemen :D

Liefs,
    Danielle

Share This Page