Hoelang aardig blijven via mp

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Zoiets dacht ik ook, maar dan vind ik het niet smerig.
    Wat ik smerig vind is dat die persoon van mp jou geld ontvangt en dan niets meer van zich laat horen.
    Ik zou geneigd zijn hem/haar aan te geven voor diefstal. (je kan nml ook je geld niet zelf storneren als je het zelf gestort heeft)
    Maar dat je nog tot maandag wil wachten snap ik ook.
    Als ik jou was zou ik (als je maandag nog niets te horen heb gekregen) gewoon de politie inschakelen

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb der adres. zou vanavond komen om het andere product op te halen. wanneer mijn identiteit verhullen :). heb niet meer emailadressen anders had ik nog is gereageerd op het spellenpakket om te zien wat ze zou doen. moet der toch mailen dat ik niet kom

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

staat het spellenpakket dan nog steeds op marktplaats?

4. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Vreemd?

Zal ik eens mailen of ze het pakket nog heeft?

5. augurkjes

zal haar eens mailen of ze het pakket nog heeft ;)

6. Smurf1985

Stom he,dat er zulke mensen zijn bah!

Wonders2,ben benieuwd wat ze je terug stuurt,ik mail dan maar niet,valt wel heel erg op anders haha

7. augurkjes

Haha ja heb gemaild naar haar of ze het super leuke pakket nog heeft. Want heb er intresse in :)
    nu afwachten...

8. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

als dit de chantal is die ik denk dat het is dan kan je er na fluiten. Er is al jaren een chantal op mp bezig. Die licht zoveel mensen op, elke keer heeft ze weer wat anders, elke keer weer een ander mail adres maar ze gebruikt wel steeds dezelfde naam. Dom maar goed...

ik hoop voor je dat dit gewoon een andere chantal is en dat je je spellen nog krijgt, en anders na haar toe gaan. Heb ik ook al eens gedaan. Werd niet meer gereageerd na betaling, ben ik gewoon gaan bieden op een ander ding, en gezegd dat k hem kwam halen. Toen ik het adres had weer gemaild met me andere dat ik de spullen graag wou hebben, anders kwam ik het wel halen. Toen wisten ze ineens wel hoe snel de spullen opgestuurd moesten worden. Misschien niet eerlijk, maar ik ga niet voor jan koek koek betalen!!

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o ben benieuwt :)

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo wil ik het nu dus ook gaan doen. heb nu der adres. wacht nog even af. ze reageerd meteen op mijn andere mailadres waar ik iets wil kopen en als ik mail met mijn mail adres waar ik dit pakket mee gekocht heeft laat ze niks horen. :x

11. Rojos

Rojos Actief lid

2 jan 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Via telefoongids.nl zoeken naar telefoonnummer (achternaam + adres)
    En dan ff een belletje doen...

12. Smurf1985

Dat dat mens nog kan slapen s'nachts zeg...
    Ik snap dat niet,ga dan zwart bijwerken ofzo,dan pak je andere mensen tenminste niet indirect.. bah!

13. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik zou met het mail adres waarme je vandaag reactie hebt gekregen mailen en vragen hoe lang het duurt voor je de spellen krijgt. weet ze gelijk dat ze je' opgelicht" heeft en jij haar adres hebt !;)

14. Troelala21

Mooi volhouden, de aanhouder wint. Heb zo de schurft aan oplichting!! Heb het helaas zelf al een paar keer ondervonden op mp, koop dus ook niks meer op afstand want dat durf ik niet meer.....

15. augurkjes

Nog niks gehoord ;)....

benieuwd of het pakket nog beschikbaar is.

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Inderdaad, ik zou nu ook laten weten met het tweede e-mailadres dat je nu haar adres hebt en dat je aangifte gaat doen als ze niet snel de spullen opstuurt. Ofzo. Gewoon een beetje bluffen.

Jammer dat je haar telefoonnummer niet hebt, anders kon je haar telefonisch confronteren, dan schrikt ze zich helemaal een hoedje :cool:

17. augurkjes

telefoonnummer met adres is zo te vinden hoor :)
    Zal inderdaad ook even bellen.

maar zijn ook 4 gasten online ;) misschien heeft ze dit topic wel gevonden haha ben benieuwd

18. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Telefoonnr is alleen te vinden als ze in het telefoonboek staat.. veel mensen staan daar niet in. Wij staan er bijvoorbeeld bewust niet in.

En da's niet omdat we oplichters zijn hoor ;)

19. Troelala21

heb je ook een achternaam?

Deel Deze Pagina