Hoelang aardig blijven via mp

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

beetje raar dan stuur je toch een mail dat je op vakantie gaat? dus dat het wat later wordt.

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik kan ook niet echt direct wat van haar vinden. Maar ik vind het wel raar dat ze dan niet even laat weten dat ze op vakantie is....zoiets doe je toch als je iemand wat verkoopt! Ben benieuwd waneer je ze binnen krijgt!

3. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Nou ja, op je ander mailadres reageert ze anders wel. Raar verhaal, maar het lijkt erop dat je iig je spellen krijgt!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Vind het ok raar inderdaad dat ze Op die andere mail wel snel kon reageren en op de mijne pas nadat ze denk er klopt iets niet

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb dat niet gedaan, was 4 dagen weg en dacht daar gewoon internet te kunnen ontvangen op mijn mobiel, helaas is in drenthe t bereik niet zo... dus nee, je hoeft dat niet altijd te melden!

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik hoop dat het goed komt voor je :) als zij echt daar woont wat daar staat dan woont ze bij mij in de buurt (max. zo'n 10 km) mocht het nodig zijn ;)

7. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Als ik je bericht goed lees zou jij het de 29ste overmaken heb je niet gedaan, zij ziet de 31ste geen geld op haar rekening staan.....en denkt misschien dat je geen intresse meer hebt (ik verkoop ook op MP en dit gebeurd zo vaak) de 31ste maak jij het geld over.....weekend.....oudjaarsdag dus er gebeurd niets bij de bank, 1 Januari Zondag....wordt ook niets bij de bank gedaan.
    Maandag de 2de staat je geld dus bij haar op de rekening en het is vandaag de 6de.

Di 2 Jan geld op haar rekening, vr de 6de nog niets ontvangen, Stel ze ziet Di avond je betaling, Wo zou ze het dan kunnen versturen....blijkbaar dus niet gedaan want dan had je het Donderdag (gister) gehad.
    vindt het nog wel meevallen hoor......dacht eerst dat je al weken zat te wachten.

dat ze niet reageerde op je mails vindt ik wel raar.

Ik heb ook weleens een week of langer moeten wachten omdat iemand ziek was geworden.
    en nog erger wacht al 2 maanden op een pakje dat echt verstuurd zou zijn. Nou mooi niet dus. koop daarom ook niets meer boven de 15,- op MP of ik moet het kunnen ophalen.

8. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mee eens, zoveel tijd heeft ze niet gehad.... ik heb ook wel eens iets later iets moeten verzenden omdat ik plots erg ziek op bed lag. Heel vervelend voor de ontvanger, maar zelf wacht ik ook rustig een weekje af als ik iets moet ontvangen.;)

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wilde eerst ook tot maandag wachten. Vond het vreemd dT ze niet op mijn mail geageerde en wel op andere mail. Ik wou haar dus de kans sowieso geven tot maandag om te mailen. Maar goed er hadden hier al 2 personen gemailt naar haar en dus kwam ze zelf wel in eens met reactie. Vond het gewOon verdacht dat er na uitgebreid mail contact ineens niet meer gereageerd wordt na betaling.

10. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    fijn dat het opgelost is voor je! Ik heb momenteel hetzelfde probleem wat jij had, ik heb het zelfs al de 19de betaald en ook geen reactie's meer op mails. Maar wel een goede tip van jullie om op een andere advertentie te reageren, dat heb ik dus net gedaan en hopen dat ze reageerd.

11. freya

freya Actief lid

15 feb 2009
    221
    0
    16
    in een fijn huisje
    Ik zit je topic te lezen en zit me nu toch echt op te vreten van binnen.Je moet 3 dagen wachten op een reactie en plaatst dit gelijk met naam op het forum. Dit terwijl je zelf ook niet altijd even netjes bent geweest met dingen opsturen. Ik denk dat je zelf wel weet hoe of wat. Dit vind ik echt een goed voorbeeldje van schijnheilig. Bah :x

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Zo lang vind ik het niet duren met oud en nieuw ertussen, geld heeft ze dus ook later gehad.

En als ze dus net terug is van paar dagen weg is het toch logisch dat ze eerst snel even een mail stuurt naar de mensen die wat willen kopen voor ze het ergens anders al gevonden hebben? Misschien handelde ze de mail af wat het laatst is binnen gekomen en ging dan zo het rijtje af?

Vind het slecht dat ze gelijk in een kwaad daglicht wordt gezet met link en alles wat de zp'ers maar willen weten van haar...

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wat heeft dit nou weer voor toegevoegde waarde:(

TS ben blij dat het alsnog opgelost is!

14. freya

freya Actief lid

15 feb 2009
    221
    0
    16
    in een fijn huisje

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Freya, nee weet niet waar je het over hebt? Pb me maar om me geheugen op te frissen. Heb nooit geen klachten gehad dus van jou waarschijnlijk ook niet. Verkoop zelf ook van alles maar veel geef ik gratis weg omdat ik liever mensen blij maak dan ergens op verdien. Meestal krijg ik ook een complimentje omdat ik vaak wat extra erbij stop en omdat het schoon en netjes is, Reageer Ook netjes op mijn mail etc. Ik denk dat het is opgelost en ga er vanuit dat het goed komt. Er mag een slotje op. Bedankt mensen.

16. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoezo weet jij dat dan?

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Waar gaat dit nu over??? Tjonge zeg heb niks te verbergen hoor. Dat je dan zegt waar het over gaat??

18. freya

freya Actief lid

15 feb 2009
    221
    0
    16
    in een fijn huisje
    Het gaat wel om iets van 2 jaar geleden moet ik erbij zeggen maar ik heb toen weken niets van haar gehoord terwijl ik kleertjes besteld en betaald had. Heb toen moeten speuren op internet en pas toen ik via dit forum een berichtje had gestuurd kwam er een reactie en excuses. Later ook heel netjes de spullen gekregen en probleem opgelost. Ik nam aan dat ze het heel druk had en niet vaak op haar mail keek of zo. Maar om dan van dezelfde persoon zo'n topic te lezen daar gaan mijn haren van overeind staan.

Ik weet dat dit ook niet erg netjes van mij is maar dan maar even een slecht moment van zwakte.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Freya als jij wat tegen of met TS hebt kun je dat toch beter via PB oplossen dan het hier neer "kwakken" heeft toch totaal geen waarde.

20. freya

freya Actief lid

15 feb 2009
    221
    0
    16
    in een fijn huisje
    Wel als anderen zwart gemaakt worden en ts zelf niet schroomt om gegevens van anderen neer te zetten. Maar er mag idd een slotje op.

Deel Deze Pagina