Mijn zoontje heeft sinds woensdag koorts en is echt niet lekker eten wil hij zo goed als niet en drinken weinig. Ongeveer 500ml per dag. Ik dacht dat je een week moest wachten boven de 2 jaar maar nu lees ik overal 3 dagen. Dat zou dus vandaag zijn.. Zouden jullie gewoon wachten tot maandag. Dan heeft mijn man om 8.30 een afspraak bij de huisarts dus zou hij eventueel mee kunnen. Hij stinkt ook heel erg uit zijn mond trouwens alsof hij allemaal knoflook gegeten heeft.
Zou afhangen van hoe ziek hij ervan is. Als hij echt flink ziek is, misschien toch even bellen met de hap voor overleg.
Met paracetamol zie je wel dat het beter gaat maar na 4 uurtjes wordt hij weer heel zielig tot de volgende paracetamol. Dan is het echt een zielig hoopje wat alleenmaar op schoot wil.
Bel anders gewoon de HAP om te overleggen. Zij kunnen met een paar vragen wel inschatten of je moet langskomen of dat het kan wachten.Ben je ook gerustgesteld.
Onze dochter heeft bijna 2 weken gekwakkeld met koorts, niet lekker/fit zijn. Dan weer een daagje geen koorts en de dag erna weer tegen de 40graden, inderdaad ook slecht/niet eten en weinig drinken. Vooral veel hangen, veel huilen en niks willen. Ze lijkt nu sinds een paar dagen pas echt weer opgeknapt te zijn. Wij hebben niet de huisarts geraadpleegd maar stond eigenlijk wel net op het punt, dat ik tegen mijn man zei; als ze morgen nog niet gaat opknappen, beter eten en wat vrolijker/fitter is, dan ga ik toch even bellen. En sindsdien gaat het weer een stuk beter! Als je er niet gerust op bent; zeker even bellen. Maar het kan ook best eventjes duren voor ze echt opknappen.