O nee...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sam86, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Dat is het enige wat door mij heen gaat.... O NEE!
    Ik heb in week 2 tot 5 bruinverlies gehad, maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Met 6 weken en 4 dagen een hele mooie echo en een hele sterke mooie hartslag. Gister helderrood bloedverlies.

Nu is het bruin, omdat ik daarna in bed ben gaan liggen. Ik durf niet zo goed verder te kijken. Sinds eergister heb ik wel heftige krampen in mijn onderrug, links voor steken en kramp op mijn schaambeen.

Ik ben zo misselijk nu, maar ja dat kunnen ook mijn hormonen nog zijn. Rood is geen goed teken dus ik maak mij hele erge zorgen. Gisteravond en vanacht alleen maar gehuild.

Over een kwartier kan ik de verloskundige bellen... Wou niet het spoednummer gebruiken dus ik wacht nog even. Al lijken minuten nu wel uren. Hopelijk kan ik mijn emoties in bedwang houden als ik ga bellen:)

Sorry moest even mijn verhaal kwijt!

Liefs,

Sam

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    meid waarom heb je niet t spoednr gebeld? daar is t nr voor hoor, vind t echt heel rot voor je dat je zo overstuur bent, kan t me ook heel goed voorstellen hoor...

Hopelijk mag je snel weer voor een echo meid, Bloedverlies hoeft niet altijd iets te betekenen he..

Sterkte..

3. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik mag woensdag voor een echo... Als ik het spoednummer had gebeld hadden ze hetzelfde verteld. Afwachten... Gelukkig hoef ik maar tot woensdag te wachten. Tenzij ik natuurlijk het kindje verlies of het bloeden veel erger word. Gelukkig heb ik een hele lieve verloskundige die begreep dat dit na 4 jaar echt een wonder is.

Ik weet dat het niks hoeft te beteken, maar het voelt zo anders. Denk ik... :D Wat is dit moeilijk zeg! Bah...

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik duim voor je meis!!!
    Ik hoop dat je woensdag een mooie echo hebt en een sterk hartje hoort kloppen

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik zal ook keihard voor je duimen! Je hebt lang genoeg gewacht op dit kleintje en dat mag niet nu al bij jullie weggaan :(.

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    oh meis, gelukkig kun je woensdag terecht...ik duim voor je dat alles goed is....maak je niet te druk meis!!!
    hele dikke knuf voor jou!!

7. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!!!!

Jeetje, wat een angst he?????
    Ik hoop dat je krampen met de groei van je baarmoeder te maken hebben gehad. En je bloedverlies misschien door de goede doorbloeding van je baarmoedermond. Misschien na geslachtsgemeenschap of bijv. door meer druk zetten met 'de grote boodschap'. Ja, ik weet dat het anders voelt, maar er kunnen echt andere oorzaken zijn van je klachten dan een mk.
    Ik ga heel hard voor jullie duimen en geef je een hele dikke knuf vanaf deze kant van het scherm!!!

Hou je ons op de hoogte???

Liefs, Claire!

8. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

Pfff hoop dat het goed zit! aan je onderschrift te lezen heb je dat dubbel en dwars verdient!
    Heel veel geluk wens ik jouw woensdag!

9. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    o meid wat erg die onzekerheid, heel veel sterkte en ik duim dat alles goed gaat!

10. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Oooh...wat spannend! Heel erg die onzekerheid, gelukkig woensdag een echo.
    Ik duim ook voor je!

11. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Nog maar 3 uurtjes en dan kunnen we voor de echo komen, maar ik durf echt niet! Gelukkig gaat mijn vriend mee, maar ja ik moet daar gaan liggen :D

Pff ik ga zo maar even een douche nemen dan is het weer wat sneller half 1!

Liefs,

Sam

12. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik zit net mee te lezen. Maar ik ga een kaarsje voor je branden.
    Heel veel succes zometeen.

13. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    succes!!

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    succes meid!

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    succes vandaag lieverd..

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik duim voor je mee voor een goede echo.

Succes!

17. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Heel veel succes meid, ik duim voor je!

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Pfff wat een vreselijke spanning en dat na 40 rondes :( Ik duim mee!!!

19. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik ben zo blij dat mijn verloskundige snel weer een echo kan maken. Nu alleen nog van die angst afkomen. Ik ben bang dat ik anders onder het autorijden nog moet overgeven. Gelukkig is het niet zo ver :D Dankjulliewel voor al die lieve reacties!

Ik ga mezelf nu echt een schop onder de douche geven anders ben ik om half 1 nog niet gewassen :D

Liefs,

Sam

20. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Ook ik wacht net als de anderen ongeduldig af....hopen op een goede echo voor jullie....heel veel succes straks...en hoop dat je terugkomt met goed nieuws:D

Deel Deze Pagina