Dat is het enige wat door mij heen gaat.... O NEE! Ik heb in week 2 tot 5 bruinverlies gehad, maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Met 6 weken en 4 dagen een hele mooie echo en een hele sterke mooie hartslag. Gister helderrood bloedverlies. Nu is het bruin, omdat ik daarna in bed ben gaan liggen. Ik durf niet zo goed verder te kijken. Sinds eergister heb ik wel heftige krampen in mijn onderrug, links voor steken en kramp op mijn schaambeen. Ik ben zo misselijk nu, maar ja dat kunnen ook mijn hormonen nog zijn. Rood is geen goed teken dus ik maak mij hele erge zorgen. Gisteravond en vanacht alleen maar gehuild. Over een kwartier kan ik de verloskundige bellen... Wou niet het spoednummer gebruiken dus ik wacht nog even. Al lijken minuten nu wel uren. Hopelijk kan ik mijn emoties in bedwang houden als ik ga bellen Sorry moest even mijn verhaal kwijt! Liefs, Sam
meid waarom heb je niet t spoednr gebeld? daar is t nr voor hoor, vind t echt heel rot voor je dat je zo overstuur bent, kan t me ook heel goed voorstellen hoor... Hopelijk mag je snel weer voor een echo meid, Bloedverlies hoeft niet altijd iets te betekenen he.. Sterkte..
Ik mag woensdag voor een echo... Als ik het spoednummer had gebeld hadden ze hetzelfde verteld. Afwachten... Gelukkig hoef ik maar tot woensdag te wachten. Tenzij ik natuurlijk het kindje verlies of het bloeden veel erger word. Gelukkig heb ik een hele lieve verloskundige die begreep dat dit na 4 jaar echt een wonder is. Ik weet dat het niks hoeft te beteken, maar het voelt zo anders. Denk ik... Wat is dit moeilijk zeg! Bah...
Ik duim voor je meis!!! Ik hoop dat je woensdag een mooie echo hebt en een sterk hartje hoort kloppen
Ik zal ook keihard voor je duimen! Je hebt lang genoeg gewacht op dit kleintje en dat mag niet nu al bij jullie weggaan .
oh meis, gelukkig kun je woensdag terecht...ik duim voor je dat alles goed is....maak je niet te druk meis!!! hele dikke knuf voor jou!!
Hoi hoi!!!! Jeetje, wat een angst he????? Ik hoop dat je krampen met de groei van je baarmoeder te maken hebben gehad. En je bloedverlies misschien door de goede doorbloeding van je baarmoedermond. Misschien na geslachtsgemeenschap of bijv. door meer druk zetten met 'de grote boodschap'. Ja, ik weet dat het anders voelt, maar er kunnen echt andere oorzaken zijn van je klachten dan een mk. Ik ga heel hard voor jullie duimen en geef je een hele dikke knuf vanaf deze kant van het scherm!!! Hou je ons op de hoogte??? Liefs, Claire!
Pfff hoop dat het goed zit! aan je onderschrift te lezen heb je dat dubbel en dwars verdient! Heel veel geluk wens ik jouw woensdag!
Nog maar 3 uurtjes en dan kunnen we voor de echo komen, maar ik durf echt niet! Gelukkig gaat mijn vriend mee, maar ja ik moet daar gaan liggen Pff ik ga zo maar even een douche nemen dan is het weer wat sneller half 1! Liefs, Sam
Ik ben zo blij dat mijn verloskundige snel weer een echo kan maken. Nu alleen nog van die angst afkomen. Ik ben bang dat ik anders onder het autorijden nog moet overgeven. Gelukkig is het niet zo ver Dankjulliewel voor al die lieve reacties! Ik ga mezelf nu echt een schop onder de douche geven anders ben ik om half 1 nog niet gewassen Liefs, Sam
Ook ik wacht net als de anderen ongeduldig af....hopen op een goede echo voor jullie....heel veel succes straks...en hoop dat je terugkomt met goed nieuws