Zou het?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jessy25, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Hmmm ben nieuw op deze site maar ben niet nieuw met het begrip zwanger worden (ronde 8 :cry: :x )

Heb nu opeens wel symptomen dus kan iemand me please helpen want begin nu echt het gevoel te krijgen dat ik doordraai... Zie en voel namelijk overal tekenen van een kleine....

- heb vaag gevoel achter in mn keel, niet echt misselijk maar toch (komt door spanning :(: ) soort brok
    - geen trek (zenuwen :(: )
    -ongesteldheidspijn ( ben nu 10 dagen na mn ei en heb dit al sinds mn ei)
    -pijn in mn onderrug
    - en beetje pijn in mn linkerborst (of is dit omdat ik t zo graag wil en er continu in loop te knijpen om te weten of ik al wat voel)
    -en een beetje duizilig.. alsof ik net wakker ben
    -owja en hoofdpijn... maar komt vast omdak er de hele dag aandenk
    -eten smaakt anders maar komt maybe omdak dat zo graag wil of omdat ik griep krijg....
    -voel me beetje emo... maar kan ook omdat ik zo graag wil....

ja dat is t ook voel me een beetje grieperig

maar voor mij is het ook echt dat zenuwachtige gevoel dat anders is en die misselijkheid wat niet echt misselijkheid is....

kan iemand me een hart onder de riem steken of uit de droom helpen?

wil mn ventje zo graag verassen

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Jessy,

met 5 dagen na je ei is het bijna niet mogelijk dat deze klachten te maken hebben met een zwangerschap. het is namelijk zo dat de innesteling plaatst vind tussen dag 5 en dag 10 na je ei. die duurt een paar dagen, er word dan pas hcg aangemaakt, dat veroorzaakt symptomen. dus heel eerlijk, ik denk dat dit nog niks met een zwangerschap te maken heeft.

groetjes

3. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Zie dat ik 5 dagen na mn ei heb getypt maar het is 10 DAGEN NA MN EI

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dan had je op dag 8 je ei, volgens je banner dan he?

5. Niet meer actief

Hoi ga mee met Natas, kunnnen misschien zenuwen zijn ;) maar misschien ook niet vind het daar ook wel vroeg voor hoor. Dat kan volgens mij niet maar ja je weet het nooit!
    jennie72

6. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Ja tis zo vaag allemaal want heb deze site al van boven naar onder doorgelezen en iedereen beleefd t anders..... er is niemand met hetzelfde en dan heb je ook de meiden die 2 minuten na het ¨oefenen¨ al wisten dat het raak was...... Wou dat ik het had :(

Gevoel dak met de dag meer paranoia raak......

Maar als je het zo graag wil.....

7. Niet meer actief

Hoi ik probeer alleen te helpen begreep je laatste zin niet?
    ik weet hoe het is had het ook iedere maand maar werd zo langerzamerhand echt gek vanmijnzelf dus heb ik het losgelaten en zie mijn banner. We proberen je alleen te helpen.
    jennie72

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tja meis.. het is rot.. zit zelf inmiddels in ronde 16..
    iedereen beleeft het ook anders..

9. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    O nee bedoelde het niet rot..... enige wat ik wilde zeggen is dat ik wilde dat er richtlijnen zouden zijn... okee met dag 2 voel je dit met dag 6 dit maar iedereen beleefd het anders..... en zoals ik al zei hebben we lucky ones die al na 2 dagen zeggen van ja ik ben zwanger en andere meiden lopen 8 weken door en weten het nog niet..... afwachten maar....

succes voor jou ook natas

en gefeliciteerd met je zwangerschap..... ik blijf positief.... paar weekies en dan sluit ik me bij je aan... doe je mee natas?

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi ik moet dan weer een hele maand wachten hihihihi ben nu pas ongesteld aan het worden hihihi

soms zou het handig zijn in je buik te kunnen kijken he?

11. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    hahaha ja joh.... en je eigen lichaam nu eens te vertrouwen... ik ben nu 8 maanden aan het klussen en de zwangerschapskwalen die ik tot nu toe heb gehad hahahha... echt ik had al 20 babys moeten verwachten....

Hoop alleen dat t dit keer anders is..... hoor ik van iemand dat als je boert dat t een teken kan zijn... natuurlijk boer ik al 2 dagen ahhaqhaha en wat dacht je van hikken.. hak gister ook haahha mn ventje kan er niet meer tegen hahaha vraagt elke keer of ik echt geen chihuaha wil... zijn toch ook leuk... leuke schoentjes en jasjes voor kopen hahaha

ehhhhh

Deel Deze Pagina